Gå til innhold

video orginal e30 m3?

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde 215hester'n i min. Går helt greit, spørs litt hva du er vandt til. Men det river ikke i pungen for å si det sånn.

For min del så hadde utseendet alt å si, ingenting som matcher. Hadde jeg hatt penger nå så skulle jeg kjøpt en dønn strøken E30 M3 med S50B32. Da har du drømmebil og drømmemotor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, bare utseende er nok til å kjøpe en, men må da finnes en video som viser akks og får fram lyden?

er jo morro om sommern når man først har en rå bil, at den har muligheten for å faktisk kjøre fra 140 hesters diesel Touran

bolt on å slenge nedi e34 m5 motor i en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bolt on å slenge nedi e34 m5 motor i en sånn?

Nei, er en del jobb. Har ikke oversikt over alt, men har en kamerat som har satt ned en E34 M5 (3.8l) motor i en vanlig E30.

E30 M3 (195hk) går fra 0-100km/t på 6,9sek om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til en bra video som viser litt hva e30 m3 står for når det kommer til lyd og aks? finner ingen gode på youtube. følger det opp det rå utseende? 200 hk skremmer vel de færreste men

Gjorde nok det på den tiden disse kom, kjøper vel ikke E30 M3 for hk... Eller så har du tipse til Evenol, som fungere nok veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til en bra video som viser litt hva e30 m3 står for når det kommer til lyd og aks? finner ingen gode på youtube. følger det opp det rå utseende? 200 hk skremmer vel de færreste men

For å svare på en ting her, den følger aldeles ikke opp til det rå utseende... Men det er jo smak og behag egentlig. Jeg har hatt begge deler, og jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ALDRIG skal ha S14 motor igjen sammme hvor trimmet den måtte vere.

Jeg har en del videoer på Youtube av min, det var en 215hk versjon. Jeg monterte 3.5kg alu svinghjul og bedre clutch, og gikk over innsug og slikt, så motoren var helt frisk og gikk vel bra etter forholdene.

Den gikk akuratt likt som en E34 540 Touring jeg hadde med manuell kasse og piggiback chip (306hk).

Her er filmene jeg har, så kan du sammneligne før og etter S50B32 konvertering.

Før og etter montering av alu svinghjul:

0-120km/t

80-150km/t 3. gir

Burnings

S50B32

S50B32 go-pro camera

S50B32 drifting/burnings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine videoer, det hjalp litt! virka rimelig slækk i 3 giret fra 80 der da. er det 3,2 fra e36 m3 du har i nå, eller e34 m5 motor? har ikke peiling på BMW sine motorbetegnelser

forresten, skal ikke selge din da? :roll: lyst på cosworth til sommern du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slækt også, husk også at dette var 215hk motor. Det er 3.2l E36M3 motor som sitter der nå ja, det fikk bilen i sitt rette element. Den ble jo noe tyngre i seg selv, men det er en bagatell.

Jeg er så heldig at jeg kjenner et par so har Cosworth, så da slipper jeg å få lyst på det selv ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virka mye sprekere ja, og sjefs lyd!

hehe ;) du kjører jo på ford-treff, klart du vil ha cosworth når alle kjører fra deg der :D hehehe..

prata med kompisen din med blå vingebilen på det treffet

men takk for video, fått svar på det jeg trengte. rått utseende som er mer enn grunn nok til å kjøpe en sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...