Appelgren Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Veldig fin E46 ! Den laminx'n er litt seig å holde på med i førsten, men du finner fort ut hvordan det er enklest å legge den. Tror det blir gromt på bilen din , og det koster jo ikke mange pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Er det jeg gjorde på mine lykter, funker gull! På Alpinan ? Veldig fin E46 ! Den laminx'n er litt seig å holde på med i førsten, men du finner fort ut hvordan det er enklest å legge den. Tror det blir gromt på bilen din , og det koster jo ikke mange pengene Takk Jaokei. Får se hva det blir til. Hvordan blir det med gule xenon pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 heller på e28`n vell.. er DE lamper på alpina`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 heller på e28`n vell.. er DE lamper på alpina`n.. Stemmer, stemmer. Men de er jo gule da Men syntes du de var lette å ta på? Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Du må skjønne hvordan du gjør det, Men jeg hadde lykter som bula utover da.. Og vi har jo snakket om det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Pen E46 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Noen som vil photoshoppe den supergrommecaliper'n min hvit, blanksvar, rød, oransj eller lilla? Evig cred og ros fra Gracern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 prøv og få med hele fronten/bilen hvertfall, ellers for du jo ikke noe inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Så bil og eier på vallehovin Tommel opp! Ikke akkurat ei sånn type jente jeg så for meg som er så ivrig å engasjert her =) Stå på! =D Dette liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Originalt: Her er etter de ble lakkert sort, tonet blinklys og montert angel eyes: Er litt jobb, men det er verdt det Sorry å spørre ut av det blå men på utkikk etter nye hjul... er hjula på din csl kopi? Fra hvor eventuelt? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 prøv og få med hele fronten/bilen hvertfall, ellers for du jo ikke noe inntrykk blabla.. Photoshopper du da? Så bil og eier på vallehovin Tommel opp! Ikke akkurat ei sånn type jente jeg så for meg som er så ivrig å engasjert her =) Stå på! =D Dette liker vi Haha, takk for det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 prøv og få med hele fronten/bilen hvertfall, ellers for du jo ikke noe inntrykk blabla.. Photoshopper du da? Ja jeg gjør det hvis du fikser bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 prøv og få med hele fronten/bilen hvertfall, ellers for du jo ikke noe inntrykk blabla.. Photoshopper du da? Ja jeg gjør det hvis du fikser bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå