BMWE39turbo Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Harry med doble rør??? neei no, harry er når en har 4-rør på en 520d som meg, eller har diger 5" japsepotte på en toyota corolla 1.6 .. doble rør på en BMW hører hjemme og er absolutt stilreint og pent! så gå for det, løfter bilen din et par hakk bakifrå, 2x76mm er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Helt enig med 520dd, han er harry! XD neida:p men ja, 4xeksos blir jalla/Harry på en bil som ikke "trenger" det;) Men dobbel endestuss hører hjemme på BMW, egentlig uansett hvilken modell. Det er bare riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Venter fortsatt på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Har 2x80mm på min. Syns det passer bra. Så lenge det er rette stusser og ikke dtm er det ikke harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Okey da, ikke sååå harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hadde doble på min gamle 320cd og Si fra hvis jeg skal fjerne bilde Merke på mitt var Remus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Okei da gutter.. dere har overbevist meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Så fine bilder, Grace Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Okei da gutter.. dere har overbevist meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Syns også dobbel endestuss er pent, men vil ikke bakfangeren bli svart av diesel eksosen ? Eventuelt hvilken endestuss bør en kjøpe på en 320CD ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 ikke hvis du er like flink til å vaske som Kny iallefall men sot kommer det uansett fra diesel, så regelmessig renhold har bilen godt av, både rundt eksosen og ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er flink til å vaske bil Og har den stått møkkete noen dager, gjør pappa det haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Gullungen til pappa? neida : faren min bare riper opp bilen min hvis den står stille han! gnir støv på lakken for å "se hvor støvete den er" da fikk han en preken han sent vil glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå