Gå til innhold

Uorginalt sidekjørt ifra KOED

Clausfox
 Share

Anbefalte innlegg

Kan si det enkel. ALDRI kjøpt uorginalt sidekjørt ifra KOED.

Betalte vell ca 1700,- men er ikke vært mere enn 200kr. fikk med 4selvborrende skruer og en rull med dobbelt side tape. var ikke hull til jekk feste på siden eller under!! Ble svært skuffet da jeg åpnet det igår... ihvertfall når bilen er på vei til lakkering. Men skule få hevet kjøpet.

har et bilde av det jeg fikk hvis noen ønsker det.

Men ellers er KOED helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veldig forskjell på merkene så å svartmale alt uoriginalt de selger på KOED blir feil.

Kjøpte f.eks noen FK-skjørt til 400kr der det ikke var NOEN fester e.l. så måtte kjøpe Rieger til 2000kr istedet. Disse var bolt-on med org.fester, utsparing til jekkfester osv. Ikke alltid Rieger treffer på smaken, men kvalitet kan de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såklart skal det passe, disse skjørtene de selger er søppel ikke minst er de dyre også

kjøpte front skjørt og bakfanger uorginalt av en fyr på finn.no kostet meg 5000 og alt passer på med org fester og alt på skjørt og fangere så helt orginalt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig forskjellig hva man får når man kjøper uoriginale ting.

Med mindre annet er opplyst må man nesten regne med litt arbeid.

Finnes såklart grenser for hva man skal finne seg i, men det er ofte sett i forhold til pris da.

(ment mer generellt da jeg ikke har sett noe om varen det er snakk om her.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Beklger sent svar her... men også litt av grunnen var bilde av produktet! (som var et bilde av det orginale) Å da hadde jeg forhåpninger om noe som var nogen lunde likt!!

disse har ikke verdt ca 1700,- 4selborrende skruer og dobeltsidetape

ffeoetj792mn48dlnizy.jpg

var ingen utkjæringer til løfte propp eller festing, var helt glatte under.

sammenlignedet med det orginale som det er 10 festeklips på siden, 10 festepropper under og 2 bak! +gummipakning

å det her, 4selborrende skruer og dobeltside tape!

men mailet til KOED og fikk igjen penger, så KOED ordner opp

sier ikke at alt det uorginale KOED har er søppel, kjøpt forekt uorginal mfanger, å der var det med klips og festematteriell, den passer som bare det. Så forkjell er det på det uorginale de har, regner med at det meste uorginale de har er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...