Naitsirhc Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Har en 1998 520 E39 som jeg gjerne vil få aux i. Har kabler (så vidt jeg vet) til CD veksler bak, men ingen cd-veksler. Hva blir den enkleste og billigste løsning for å få AUX i bilen? Vil beholde bilen så orginal som overhodet mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Du får kjøpt AUX adapter for tilkobling mot den 3 polete kontakten som egentlig går til CD veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 viewtopic.php?f=10&t=203723 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 "Man vil fortsatt måtte ha en CD i CD-veksleren som vil bli spilt av, men lyden vil komme fra mobiltelefonen eller MP3-spilleren din." Leste denne posten og fant ut at jeg ikke kunne gjøre det. Men hvis jeg bare trenger et adapter går det vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvis noen hadde hatt en link til en plass hovr jeg kunne kjøpe et slik at adapter hadde det vært supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Står at det adapteret passer til biler etter 08/1998 og min er 01/1998. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Vil nok tro det kan gå bra forde, bare sjekk at kontaktene på adapteren og i bilen er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå