haakon85 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Opel Insignia i amerikans drakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 TheEspenK skrev:Var det denne du tenkte på mortenk? Den der er jo 110% fake da. Samma for meg det Synes den var tøff uansettHM...... 6000 runder for 3lapper, billig wicky124 skrev:Nye c-klasse coupe er utrolig fin! Enig der. Er ikke så veldig begeistret over MBs design, men den der er fin. E-klasse derimot blekner i forhold til nye 5-serie og Audi A6. Må si meg enig selv, designet til MB på denne er flott, finere enn mange andre coupe'er i samme klasse.Opel Insignia i amerikans drakt Synes faktisk mange Opeler ser ut som BMWer som fikk forhjulstrekk etter kopi-maskinen.............. Er det bare meg eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Ja jeg måtte jo bare legge en kommentar til deg igjen TRF, rart med det når en liker å skrive. Jeg er så enig!!!!! Vi sliter begge to med å prøve å forklare med få ord men jeg synes jammen vi klarer oss bra som tillater å plassere motoren lengre bak Det AUda ikke greide å lære av Jensen FF bilen såvidt nevnt i "gjett bilen tråden", var plasseringen av de forskjellige delene. Dette var ferdig utviklet på "donor-bilen" og atpåtil på 70tallet Ikke engang en Massey-Ferguson traktor som delene til FF'en kom fra har så dårlig vektfordeling som eks en 00 A6 Et artig faktum som sjelden bilfabrikantene reklamerer med. Ved normal kjørestil vil en RWD styre lettere inn i svingbuen på feks snøføre fordi styre-hjulene på RWD'en ikke påvirkes av motor-kreftene. Har en eldre utgaver 4WD vil heller ikke bremse-fordelingen skje riktig fordi driv-verket på mange er for "stivt" eller permanent, samme skjer på nyere utgaver men her jobber elektronikken ved brems og "frigir" driv-verket slik at hjulene triller uavhengig. Pussig nok ser jeg litt på e34IX om dagen men erfaringen her bergenser seg til et par mil. Opplevde samme her ved sving på glatt, ved gasspådrag drar fronten seg ut av sving-buen kontra RWD som styrer deg inn, kan jeg si ved hjelp av en aktiv sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Noe for golf-entusiastene........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Var det denne du tenkte på mortenk? Den der er jo 110% fake da. Tror det var denne han mente: Og litt mer... Det var den ja, den er bare for bra, enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2G__Gnw1 ... re=related Fant denne, føler jeg ble litt irritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Mitt bidrag! 192HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2G__Gnw1nMg&feature=related Fant denne, føler jeg ble litt irritert Det er ikke mulig å like en av verdens best balanserte famile-sedaner å bytte til skumpekua Auda, tydelig at folk ikke intreserer seg for kjørefølelse men kjøper etter hva som er popp! Stiva, er det sønn din som har prøvet å skrive navnet når du gir på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Stiva, er det sønn din som har prøvet å skrive navnet når du gir på Neida, mine sønner sitter ikke i baksetet lenger! De er godt oppdratt og sitter i førersetet på hver sin BMW ! Dette bildet fant jeg på nett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Blåser litt liv i denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Sprøe Volkwagen reklamer. Eg visste ikkje at Jettaen min tåler så høge hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Kanskje ikke sånn veldig morsom, men faen for en bra Porsche reklame: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Så har man denne fra Porsche: Føler den beskriver Porsche ganske bra og hvor trofaste de er til designet og historien sin. Tror det er få andre bilfabrikanter som spiller så mye på historie og følelser som Porsche: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Tok meg friheten å forandre litt på overskrifta men tenkte flere også hadde noe lign. Datamusa mi Er med lys men måtte slån a for å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå