Gå til innhold

Artige bil-annonser og Gadgets

TheEspenK
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:mrgreen:

TheEspenK skrev:

Var det denne du tenkte på mortenk?

Den der er jo 110% fake da.

Samma for meg det :D Synes den var tøff uansett

HM...... 6000 runder for 3lapper, billig 8)

wicky124 skrev:

Nye c-klasse coupe er utrolig fin!

Enig der. Er ikke så veldig begeistret over MBs design, men den der er fin. E-klasse derimot blekner i forhold til nye 5-serie og Audi A6.

Må si meg enig selv, designet til MB på denne er flott, finere enn mange andre coupe'er i samme klasse.
Opel Insignia i amerikans drakt
Synes faktisk mange Opeler ser ut som BMWer som fikk forhjulstrekk etter kopi-maskinen.............. Er det bare meg eller #-o
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mrgreen:

Ja jeg måtte jo bare legge en kommentar til deg igjen TRF, rart med det når en liker å skrive.

Jeg er så enig!!!!! Vi sliter begge to med å prøve å forklare med få ord men jeg synes jammen vi klarer oss bra :applause:

som tillater å plassere motoren lengre bak
Det AUda ikke greide å lære av Jensen FF bilen såvidt nevnt i "gjett bilen tråden", var plasseringen av de forskjellige delene. Dette var ferdig utviklet på "donor-bilen" og atpåtil på 70tallet :lol: Ikke engang en Massey-Ferguson traktor som delene til FF'en kom fra har så dårlig vektfordeling som eks en 00 A6 :mrgreen:

Et artig faktum som sjelden bilfabrikantene reklamerer med. Ved normal kjørestil vil en RWD styre lettere inn i svingbuen på feks snøføre fordi styre-hjulene på RWD'en ikke påvirkes av motor-kreftene. Har en eldre utgaver 4WD vil heller ikke bremse-fordelingen skje riktig fordi driv-verket på mange er for "stivt" eller permanent, samme skjer på nyere utgaver men her jobber elektronikken ved brems og "frigir" driv-verket slik at hjulene triller uavhengig.

Pussig nok ser jeg litt på e34IX om dagen men erfaringen her bergenser seg til et par mil. Opplevde samme her ved sving på glatt, ved gasspådrag drar fronten seg ut av sving-buen kontra RWD som styrer deg inn, kan jeg si ved hjelp av en aktiv sjåfør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=2G__Gnw1nMg&feature=related Fant denne, føler jeg ble litt irritert

Det er ikke mulig å like en av verdens best balanserte famile-sedaner å bytte til skumpekua Auda, tydelig at folk ikke intreserer seg for kjørefølelse men kjøper etter hva som er popp!

Stiva, er det sønn din som har prøvet å skrive navnet når du gir på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiva, er det sønn din som har prøvet å skrive navnet når du gir på :D

Neida, mine sønner sitter ikke i baksetet lenger!

De er godt oppdratt og sitter i førersetet på hver

sin BMW !

Dette bildet fant jeg på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...