OrjanBmw Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Hei folkens! Har etter stormen "Dagmar" da jeg kjørte i europaflomveg 16 fått en lysende batterilampe innimellom når jeg kjører i en vanndam eller det spruter opp i motorrom... Noen som vet eller har en anelse på hva dette er? reimen som slipper pga vann? dynamo som kobler ut pga vann? ?? Batterilyset blinker bare 2-5 sekunder etter jeg kjører gjennom dammen så forsvinner det
OrjanBmw Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 tenkte meg det ja, får sjekke strammeren/ evt ny reim / spylevern
vegard89 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 For å være på sikkere siden. så sjekk ladingen i samme slengen
Mariuse34 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg hadde samme greia i fjor. Etter et par dager med dette kjørte jeg i strålende sol. Lyset begynte å blafra litt på vei inn i tunnelen i kværnerbyen og da jeg var ute av tunnelen på andre siden var bilen steindød. Byttet først reim, men det hjalp minimalt. Viste seg at reimhjul og strammehjul måtte byttes. 1 timesjobb (minus de 4 timene det tok meg å få av vifta siden reima var av....og måtte ha hjelp av Azeton på forumet).....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå