e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hei! Selger mine Rondell felger. De er 10" breide bak med 265 dekk, bra dekk. 8.5" fremme med 235 dekk, bra dekk. Felgene kunne trengt en liten polering på kanten, da de er flasset litt i klarlakken. Men ellers meget fine felger! er et lite hakk på ene felgen, men viser ikke mye. Ikke kant kjørt ( forutenom det hakket på ene felgen). Mvh Robert Midtlid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Har forresten også 4 stk 18" M-tech felger med helt nye dekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Kor felgene ligger og disse går rett innpå E39? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Hareid i Møre og Romsdal. Er nesten 100% sikker på at de skal passe,men kan vere verdt og sjekke opp. Selges ikke under 5000,- . Det er rimelig og billig. Litt flasset i klarlakken på kanten,så kunne trengt en polering til sommeren sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Passer rett på E39 fant jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Møre og romsdal ja, far min kjører en del der oppe, så kunne sikkert plukka dem opp.. Evt kunne tatt en tur opp å henta dem. men 5000 hmm.. veit du om eg blir nødt å space eller valse bak siden de er 10" breie? Tar kontakt til helga , då veit eg om eg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Er jo ikke langt fra meg til sogn og fjordane. Men uansett, ja de skal gå fint du! Jeg skal flytte, og derfor selges alt, så ser helst at dette sjer i helgen eller før. Du trenger ikke space ut, dette passer rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 E39 skal takle 265 bak rimelig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 FLott! er berre det at eg har 9,5 bak no med ET 35 elns.. og det er ca 0,5-1cm fra innvendige hjulbuen og den har spist litt dekk.. Men kunne du lagt ut bilder av alle felga? gjerne litt nært så eg får sjå flassinga og slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Skal ta og sende deg bilder imorgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hva er innpresset på felgene? Det står inne i senteret på de. Et og påfølgende to siffer.. Og siden det ikke står og ingen har spurt om det. Er det 18"??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Skal sjekke imorgen når jeg kommer meg uti garasjen! Har helt glemt og skrive det, ja er 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Helt glemt og sjekke innpresset, men skal sjekke imorgen Er jo helt standard Rondell 18" felger med 5x120 boltsirkel, så står vell innpress en plass på nettet om det skulle haste.. Men som sakt,sjekker imorgen! Bumpibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Kan dessverre ikkje handle felger nå.. I tillegg får eg ikkje hentet felgene på sikkert 4 veker pga jobb i helgene.. Men ønsker deg lykke til med salget! Råe kantfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34oze Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Det går fint du! Takker for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå