MortenTouring Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Det der så jo kjempebra ut, veldig bra arbeid! Gleder meg til å se mer, lykke til
Are. Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Da er jeg endelig ferdig med innsuget. Det ble litt for mye jobb egentlig, men det ser hvertfall tøft ut. Effektmessig er det ikke sikkert det gir så mye mer men... Ikke helt fornøyd med sluttresultatet, da det ble vanskelig å få lik struktur overalt. Hater sprayboks. Angrer litt nå i etterkant, for grunnarbeidet var godt nok til å lakke i blanksvart Litt bedre bilde av siste glassfiberlaget: Sparkling =) Første mellomsliping av epoxyprimeren Måtte legge litt fyller et par plasser Ferdig lakkert Godt å få rengjort og smurt opp alt på gasspjeldet også =) Det ble jo litt forskjell til slutt... Are.
aalgaard Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Se der ja, innsuget ble jo meget bra når du fikk lakka det
selliseth94 Skrevet Oktober 26, 2014 Skrevet Oktober 26, 2014 Mye tøffe løsninger å råtøff bil følger med her
Are. Skrevet November 24, 2014 Forfatter Skrevet November 24, 2014 Begynner å ligne på en motor igjen Holder på å bygge om fuelrail til an-koblinger nå, og venter på å få tilbake grenrør fra coating. Blir en liten pause framover pga eksamensperiode, men satser på å få gjort en god del i jula. Are. Skårholen og Espen.s reagerte på dette 2
Are. Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Skrevet Desember 9, 2014 Det har det vært en liten måned nå Satser på at resultatet veier opp for lang leveringstid... ikke det at jeg har det så veldig travelt
kevine30 Skrevet Desember 24, 2014 Skrevet Desember 24, 2014 Har lest igjennom hele tråden din nå å utrolig mye bra arbeid
Are. Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Skrevet Januar 16, 2015 Har lest igjennom hele tråden din nå å utrolig mye bra arbeid
kevine30 Skrevet Januar 18, 2015 Skrevet Januar 18, 2015 Hvilken lakk brukte du på innsuge å hvor kjøpte du det evt?
E39_Cato Skrevet Januar 18, 2015 Skrevet Januar 18, 2015 lest igjennom tråden din nå og må si jeg er skikkelig imponert! knallbra jobba! følger med her fremover
so3nd Skrevet Februar 13, 2015 Skrevet Februar 13, 2015 Hvilken lakk brukte du på innsuge å hvor kjøpte du det evt? de ser ut som han har brukt krympelakk (?) Har det sjedd nåke nytt her i de siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå