Are. Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Baksete blir stående, småripsen må jo ha en plass å sitte de og Har kjøpt et sett ekstra sideputer på huggern, så ødelegger ingenting =)
petterl Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Tøft Bare å stå på så du kommer deg på våler
Are. Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Fikk tilbake litt saker fra lakkerer i dag Har fått justert inn panser, skjerm og lykter, men mangler å fixe litt småtteri som grøftlys, innerskjermer osv. Ellers skal buret sveises på søndag, og om jeg er heldig med været får jeg grunnet og lakket det før bmw treffet på våler =) Are.
Nyheim Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 fan ass! rått! Når kan jeg forvente å få en video?
Are. Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Mulig det blir noe filming på våler Da har jeg fått kjørt ca. 10 mil, og alt fungerte som det skulle, med unntak av at blinklykta ramla ut, og at en idiot har stjelt slepekroken min. Trøster meg med at den kun passer på min bil, da resten av den er sveiset fast i bilen =) Så nå gjenstår det kun litt kosmetisk før neste helg =)
Are. Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Da var buret ferdig =) Ble litt dårlige bilder i mørket... Litt detailing av motorrom og vask av campingvogn gjenstår før avreise til bmwccn treff på våler
Are. Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Takker =) Avreise om en times tid
SpiderPig Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Satser på å sveise det. Men lukter litt på nytt, enten fra ppf, eller i støypjern. Men det må nesten bli i forbindelse med turbobytte etterhvert. Akkurat nå vil jeg få brukt bilen litt. Ser på gatebil på våler som en høydare hvertfall viewtopic.php?f=14&t=239074
haybimmsen Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Lakke hjula på hengeren baby blå ? feeet bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå