kebabtds Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hei. Jeg har automatkasse på bilen min. Den har også en knapp for vinter, økonomi og sport. Den vil ikke i sportmodus. Sansynligvis skyveknappen som er deffekt. Hvor får jeg kjøpt denne?
Alpejohn Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hei. Jeg har automatkasse på bilen min. Den har også en knapp for vinter, økonomi og sport. Den vil ikke i sportmodus. Sansynligvis skyveknappen som er deffekt. Hvor får jeg kjøpt denne? Bmw? Koed? Sneidemann? Ebay.com/de for eksempel Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
kebabtds Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Hei. Jeg har automatkasse på bilen min. Den har også en knapp for vinter, økonomi og sport. Den vil ikke i sportmodus. Sansynligvis skyveknappen som er deffekt. Hvor får jeg kjøpt denne? Bmw? Koed? Sneidemann? Ebay.com/de for eksempel Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Tulle du!?
Alpejohn Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Hei. Jeg har automatkasse på bilen min. Den har også en knapp for vinter, økonomi og sport. Den vil ikke i sportmodus. Sansynligvis skyveknappen som er deffekt. Hvor får jeg kjøpt denne? Bmw? Koed? Sneidemann? Ebay.com/de for eksempel Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Tulle du!? Nei? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Otis Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Er det nummer 5 du mener? http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... witches-2/
kebabtds Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Emne e34 525 Td står d jo:p. Så ja, det er 5seri:).
Otis Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg tenkte nå på del nr 5 i linken som jeg la ved jeg da.
kebabtds Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Jeg tenkte nå på del nr 5 i linken som jeg la ved jeg da. Tror faktisk det er den ja:). Er den som er rett ved siden av girspak:)
kebabtds Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 noen som har en brukt og selge meg?
Alpejohn Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Hei. Jeg har automatkasse på bilen min. Den har også en knapp for vinter, økonomi og sport. Den vil ikke i sportmodus. Sansynligvis skyveknappen som er deffekt. Hvor får jeg kjøpt denne? Bmw? Koed? Sneidemann? Ebay.com/de for eksempel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå