Gå til innhold

Noen som vett om svakheter på Bmw e90 ?

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

Det danner seg fort rust på bremseskiver bak og ørsmå rustbobbler på B-stolpen mot vinduslista! Kunne forøvrig ha vært mer motstand i fjernlyshendelen, skal man sette på blinklyset med to fingre fra rattet så er det alt for lett å vippe den fram og blende motgående trafikk! Litt trangt rundt pedaler på manuell hvis man har store ben eller store sko. Har også notert meg kjip lukkelyd på døra, tungvidt med cd-veksler i bagasjerom og savn av USB inngang! Og til slutt den idiotiske ideen om å ikke utstyre bilene med reservehjul, bare en pumpe og en flaske med skum(kommer lang med den om hjulet revner) :evil:

Når det eneste jeg kan sett fingeren på er dette over her så sier det seg selv at dette er meget gode biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Skal kjøpe med manuell gir, har automat på 540 enn å liker de veldig dårlig...

Er heller ikke heilt bestemt på om de blir e90..

Men nyere enn 2005 skal eg ha å helst minst mulig kjørt :)

Har sitt denne her som virker ganske intr: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28441713

hva syns dere om den ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitt denne her som virker ganske intr: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28441713

hva syns dere om den ? :)

Den bilen var jo veldig pen, full m-sport og godt utstyrt ser det ut som! Mangler stor HIFI pakke og navi men elles så den riktig så bra ut. Bare å få på blackline baklykter også så har du topp bil her, manuell passer også denne bilen fint! Har selv manuell på min 325d og det funker veldig bra :)

Også har den jo lav km stand også og det betyr mindre slitasje enn hva tilsvarende biler har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Mangler navi og stor HiFi pakke, men vanskeligt å finne en som har alt..

Nyest mulig, minst mulig km å ein del utstyr..

Har tenkt å ikke bruke noe mer enn ca 280 tusen..

Å synes skinnintriøre er utrolig fint!!

Skal ned å se på bilen rett over helga da eg kommer hjem fra sjøen i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det danner seg fort rust på bremseskiver bak og ørsmå rustbobbler på B-stolpen mot vinduslista! Kunne forøvrig ha vært mer motstand i fjernlyshendelen, skal man sette på blinklyset med to fingre fra rattet så er det alt for lett å vippe den fram og blende motgående trafikk! Litt trangt rundt pedaler på manuell hvis man har store ben eller store sko. Har også notert meg kjip lukkelyd på døra, tungvidt med cd-veksler i bagasjerom og savn av USB inngang! Og til slutt den idiotiske ideen om å ikke utstyre bilene med reservehjul, bare en pumpe og en flaske med skum(kommer lang med den om hjulet revner) :evil:

Når det eneste jeg kan sett fingeren på er dette over her så sier det seg selv at dette er meget gode biler :D

Har man skikkelig utstyrt bil så har man USB inngangen i midtkonsollen! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...