torbfer Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Sitter å lure på å kjøpe meg Bmw e 90 2 liter diesel.. E de noen som vett om svakheter på dei? Å noen eg bør sjekke før eg kjøper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 ingen ?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 du må slappe av, folk sitter ikke standby for å svare på alt her inne heller http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 2005-2009/ har kjørt over 16000 km med min 320d 2008 mod. med n47d20 motor. i dag er km-standen på rundt 44700. ingen problemer overhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 har e92 320 bensin, jeg har også kjørt 44500 km og har aldri hatt noe problem med den. eneste jeg har gjort er og bytte slitedeler og en sensor. Kjempe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Det danner seg fort rust på bremseskiver bak og ørsmå rustbobbler på B-stolpen mot vinduslista! Kunne forøvrig ha vært mer motstand i fjernlyshendelen, skal man sette på blinklyset med to fingre fra rattet så er det alt for lett å vippe den fram og blende motgående trafikk! Litt trangt rundt pedaler på manuell hvis man har store ben eller store sko. Har også notert meg kjip lukkelyd på døra, tungvidt med cd-veksler i bagasjerom og savn av USB inngang! Og til slutt den idiotiske ideen om å ikke utstyre bilene med reservehjul, bare en pumpe og en flaske med skum(kommer lang med den om hjulet revner) Når det eneste jeg kan sett fingeren på er dette over her så sier det seg selv at dette er meget gode biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Takk for svar Skal kjøpe med manuell gir, har automat på 540 enn å liker de veldig dårlig... Er heller ikke heilt bestemt på om de blir e90.. Men nyere enn 2005 skal eg ha å helst minst mulig kjørt Har sitt denne her som virker ganske intr: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28441713 hva syns dere om den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Har sitt denne her som virker ganske intr: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28441713 hva syns dere om den ? Den bilen var jo veldig pen, full m-sport og godt utstyrt ser det ut som! Mangler stor HIFI pakke og navi men elles så den riktig så bra ut. Bare å få på blackline baklykter også så har du topp bil her, manuell passer også denne bilen fint! Har selv manuell på min 325d og det funker veldig bra Også har den jo lav km stand også og det betyr mindre slitasje enn hva tilsvarende biler har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Har kjørt min E91 320d 2007 i snart 1,5år og i overkant av 20.000km. Ingen problemer, og ingenting og utsette fra min side i alle fall. Bilen har gått ca 65.000km nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 har den bilen som du nevner i linken helt lik, ingen problemer med den, kjørt 168.000, bytta tubio thats it:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ja Mangler navi og stor HiFi pakke, men vanskeligt å finne en som har alt.. Nyest mulig, minst mulig km å ein del utstyr.. Har tenkt å ikke bruke noe mer enn ca 280 tusen.. Å synes skinnintriøre er utrolig fint!! Skal ned å se på bilen rett over helga da eg kommer hjem fra sjøen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det danner seg fort rust på bremseskiver bak og ørsmå rustbobbler på B-stolpen mot vinduslista! Kunne forøvrig ha vært mer motstand i fjernlyshendelen, skal man sette på blinklyset med to fingre fra rattet så er det alt for lett å vippe den fram og blende motgående trafikk! Litt trangt rundt pedaler på manuell hvis man har store ben eller store sko. Har også notert meg kjip lukkelyd på døra, tungvidt med cd-veksler i bagasjerom og savn av USB inngang! Og til slutt den idiotiske ideen om å ikke utstyre bilene med reservehjul, bare en pumpe og en flaske med skum(kommer lang med den om hjulet revner) Når det eneste jeg kan sett fingeren på er dette over her så sier det seg selv at dette er meget gode biler Har man skikkelig utstyrt bil så har man USB inngangen i midtkonsollen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå