Spretter Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Har lett etter riktig bil en stund nå. Begynte å se etter 525 XDAT uten M, men endte opp med en carbonschwarz 530M XDAT Bilen står pr i dag til klargjøring i tyskland, men hvis alt går som det skal så er den på vei til Norge neste uke. Skummelt å oveføre flere 100 tusen pæng til et firma man ikke kjenner, for en bil man ikke har sett. Men den som intet våger, intet vinner Bilen har utstyr jeg mener er greit å ha, navi proff, stor stereo, skinn, M-sport, X-drive, Head-up, noe individual greier osv, og grei km. Det sitter også AC Schnitzer felgs på den, og heldigvis så fikk jeg også med vinderdekk. Så, dette blir en laaaaang uke.... AC`ene blir nok solgt, vil ha Hartge Classic 2 antrasitt istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Flott bil! Desse er penest som stv etter min meining:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Det var du som snappet den bilen foran nesa på meg, ja... Heldigvis (for meg) førte det til at jeg fant en 530Xdat som var enda mer perfekt ift mine ønsker, så jeg får vel si tusen takk Grattis med bil, forresten. Min kommer om en uke - can't wait... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Lekker bil det der, riktig farge og motor også Skjønner at det er skummelt å overføre så mye penger men hvis det er en BMW forhandler så er du i trygge hender, bare å glede deg til vogna kommer hjem! Bare vær obs på at tyske vinterdekk eller såkalte autobahn-vinterdekk er heller tvilsomme på Norske vinterveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Takk takk Synes sedan også er pent, men med tanke på verdi i kroner og øre er nok touring greit, bruksverdien for oss med barn er nok touring litt greiere også. Ang vinterdekk så regner jeg nesten med at de er dårlige eller ganske utslitt, men fikk hverfall med felger å sette nye vinterdekk på hvis det trengs. Kommer vel på sommerdekk regner jeg med så blir vel å stå ute i snøen hos ØJT å bytte til uka Det var til en BMW og mini forhandler, så tar det litt mer med ro da. Føler vel det er ganske trygt pengemessig, er nesten mere spent på bilens tilstand. Spitz: Hva endte du opp med? Dette var 3.dje 530M xdat på en uke jeg ville ha,men de 2 andre forsvant for fort, så denne gangen måtte jeg bare hoppe på. Trooor prisen var ganske ok. De 2 andre var billigere, men ganske likt utstyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Spitz: Hva endte du opp med? Dette var 3.dje 530M xdat på en uke jeg ville ha,men de 2 andre forsvant for fort, så denne gangen måtte jeg bare hoppe på. Trooor prisen var ganske ok. De 2 andre var billigere, men ganske likt utstyrt. Hadde nøyaktig samme erfaring - den jeg endte med var den tredje jeg prøvde meg på, var for treg da de to første ble solgt med én gang. Landet imidlertid på en meget bra utstyrt en fra Bremerhaven, spacegrau med svart skinn, M-pakke, webasto, komfortseter, navi prof, hifi-stereo, headup, varmeseter foran/bak, AC i forseter, el bakluke ++++ så jeg er meget godt fornøyd med den jeg endte opp med til slutt Skal legges til at jeg verken har sett bil eller bilder - min ble avertert uten bilder og jeg snappet den opp lenge før de hadde rukket å ta bilder av den. Har imidlertid sett utstyrslista og det er mer enn nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Skal legges til at jeg verken har sett bil eller bilder - min ble avertert uten bilder og jeg snappet den opp lenge før de hadde rukket å ta bilder av den. Har imidlertid sett utstyrslista og det er mer enn nok for meg Da er du modig! Det hadde ikke jeg turt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Skal legges til at jeg verken har sett bil eller bilder - min ble avertert uten bilder og jeg snappet den opp lenge før de hadde rukket å ta bilder av den. Har imidlertid sett utstyrslista og det er mer enn nok for meg Da er du modig! Det hadde ikke jeg turt Selges av BMW-forhandler, det var riktig fargekombo, og jeg har sjekket historikken. Da er det strengt tatt ikke så mye som kan gå galt - ifølge forhandler ser bilen bra ut bortsett fra riper i frontfanger, som de har lakkert opp før bilen blir hentet i morgen. Skulle det være noe mer, er det uansett ikke noe som ikke kan håndteres når bilen er på plass. Hadde lett lenge etter riktig bil, så når denne kom måtte jeg bare slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Gratulerer med en riktig så fin bil! Flott motor, riktig utstyr og riktige farger Tror forøvrig jeg var førstemann i landet som prøvde meg på Hartge Classic II i antrasitt farge på carbonschwarz E61. Var veldig skeptisk før felgene kom på bilen, men ble veldig positivt overrasket; det ser bra ut på bilder, men mye bedre i virkeligheten Enorm glans-effekt i felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Gratulerer med ny bil! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Takk takk alle sammen Noen som vet hva felgene som sitter på kan selges for? Fant ikke noe nypris på dem noe sted... Og så må bilen forsikres, tenker da på en superforsikring som tar "alt". Hvem er billige der? IF skal ha 1600 i mnd, DNB 11 000 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Du er her også ja Petter Forøvrig fint om du selger felga, for de var jaggu ikke pene. HEh... Hartge er knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Er litt overalt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Er litt overalt jeg heh, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå