JulianS Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Europa versjonen heter s50, ikke s52. Alt som står på wikipedia kan taes med ei klype salt, alt er bare innsendt info fra sånne som oss... Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Glem den første setningen, så ikke den siste sida Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Fått en bekreftelse på at det er "bare" 240hk i S52 som dere sier, vil beklage Mysemannen hvis du har blitt irritert over mine spørsmål:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Fått en bekreftelse på at det er "bare" 240hk i S52 som dere sier, vil beklage Mysemannen hvis du har blitt irritert over mine spørsmål:-) Hehe det går bra. Relativt sjelden motor du har der, Håper du finner utav det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ja, er det. Har fått tak i bunnpanne og oljepumpe. Også Oljefilterhus med nye pakninger så motor ser ut som m52. Nå venter jeg på termostathuset som kommer på onsdag, etter det blir det bare å sette over motoren. Mysemannen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectral72 Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Dette er en spennende og interessant tråd. Vil følge med her, for det er nok flerne av oss som leker med denne tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå