LIA Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Kjølevesken blir nesten raskere borte enn diselen Ligger ikke noe på bakken og ser ikke hvit røyk. Håper på snarlig svar, så ikke motoren går til ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Har du peila olja? Om det forsvinner svært mye og raskt holder jeg en knapp på en solid lekkasje et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Har peilet oljen. Ren og fin. Må jo lekke ett sted, men skjønner ikke hvor. Må vel gå i oksosen da ? Har ikke hatt bmw, så jeg kjenner ikke disse motorene eller svakhetene dems Noen som har hatt sånt problem før å kan fortelle hva det var ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 spol til 5:20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Takk for tipset. Ingen av disse delene ligner på hva som er på motoren min 2001 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Mulig Varmapp.register lekker? At vanne ligger i teppe i bilen, kan jo være en mulighet å sjekke kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Får sjekke det bedre i morgen. Håper det ikke er det, men virker snart som at det ikke kan være annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Tror jeg fant lekasjen Ser ut til at det lekker litt fra den nedre radiatorslangen. Er det vanskelig å komme til å bytte den ? Noen som vet sånn ca hva en slik koster ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hvis det er slange nr 12 du mener så har GS denne til 283,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Rart at det skal være ''bare'' denne slangen hvis du ikke ser noen dam under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Det er "fuktig" på den slangen som er øverst på venstre side av bildet + på den palen som er under motoren. Virker som den lekker når jeg kjører. Er jo ikke trykk når den står uten at motoren går ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Da kan det hende at "plastflensen" på radiatoren som du skrur slangen på, går i oppløsning... Dette skjedde på min i sommer, måtte fylle vann med jevne mellomrom uten å se noen form for lekkasje. Så plutselig en dag hoppet slangen av og jeg måtte bytte radiator Var jeg deg ville jeg skrudd av slangene og sjekket disse flensene om de er porøse, så du slipper å bli stående med en bil uten vann langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Tusen takk for det tipset Skrullex Skal sjekke det også. Har funnet ut at det er vannpumpen + en slange som lekker litt når motoren er i gang. Skal bytte de 2 tingene da og sjekker samtidig flensene på radiatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Eller standard feilen på m47; sprekt i nedkant av termostathuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LIA Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Er det samme problemet på E39 som jeg har ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå