Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg en 4-dørs e30 325IX.

denne skal bygges om til bakhjulstrekk, og har en 2-dørs e30 med 325 understell. lurer på om det passer rett på forstillinga til IXen?

eller hva jeg eventuelt må ha, noen som har noen erfaringer med dette?

Takk!

Skrevet

Hør med "Azeton" her inne. Han har gjort denne ombyggingen tidligere. Hvertfall hatt en ix som var bygd om. Jeg mener at blant annet sporvidde er litt annerledes i forhold til vanlig 325.

Skrevet
Hør med "Azeton" her inne. Han har gjort denne ombyggingen tidligere. Hvertfall hatt en ix som var bygd om. Jeg mener at blant annet sporvidde er litt annerledes i forhold til vanlig 325.

takk, skal gjøre det;)

Skrevet
la forstillinga med diff sitte og bytt kun kassa.

slik gjorde jeg på en cossie jeg hadde, enkelt å bygge tilbake også da

blir litt for "jalla" for min del desverre, skal blokke ned hele bilen og bygge opp igjen så vil ha det strøkent:)

Skrevet
Hvorfor ødelegge en skjelden bil?

turbobil prosjekt:)

Hva er galt med turbo og firehjulstrekk da?

Forresten så står dempernetårnene ikke likt på ix og "ikke-ix" så tviler på at det går å flytte over forstilling uten videre. Den vil nok bl.a bli temmelig høy foran da tenker jeg.

Skrevet
Hvorfor ødelegge en skjelden bil?

turbobil prosjekt:)

Hva er galt med turbo og firehjulstrekk da?

Forresten så står dempernetårnene ikke likt på ix og "ikke-ix" så tviler på at det går å flytte over forstilling uten videre. Den vil nok bl.a bli temmelig høy foran da tenker jeg.

Det stemmer!

Idioti!

Skrevet

Okei, greit for meg att du ikke synes det er en god ide, det driter jeg i. kjøpte bilen fordi det er godkjent turbo, senk og felger i vognkort. så din mening er ganske likegyldig for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...