NBCustom Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Ja, noen som driver med noe fornuftig her utenom bilskruing da? Hva slags treninger driver dere med? Kosthold, muskelgrupper osv? Prøver å ha variert kost, og trener lett seks ganger i veka. Som regel styrke, men av og til litt kondis også. Er som regel litt sirkeltrening hjemme bare, litt sykling, ski og litt løping. Kosthold er variert, en del frukt og grønt, fisk, men også litt karbohydrater, proteiner osv med kjøtt. Noen andre som driver med trening her? Fortell!
Marius2002 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Hva slags treninger driver dere med? Skateboard og Snowboard, tenkte å begynne på spinning for å få opp forma litt. Kosthold Vanlig sikkert. Prøver å ikke drikke så mye brus. Men jeg drikker øl i helgene, så det veier vel opp? Spiser mye fisk da. Uansett jeg spiser jeg det jeg har lyst på. muskelgrupper Vet ikke. Men sikkert noe i låret da de verker og er stiv etter en skate-/snowboardsession. osv? Får bra balanse, mye blåmerker og stor fare for å knekke/slå noe.
NBCustom Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Alkohol er døden for trening. Board er meget bra trening. Både for beinstyrke og balanse! Kosthold har mye å si! Godteri og alkohol er døden. Men litt kan man jo unne seg:D Trivsel er viktig:) Har du brekt noe da Marius?
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Alkohol er døden for trening. Board er meget bra trening. Både for beinstyrke og balanse!Kosthold har mye å si! Godteri og alkohol er døden. Men litt kan man jo unne seg:D Trivsel er viktig:) Har du brekt noe da Marius? Man lever bare én gang, så å nyte alkohol i helgene burde være lov. Godteri har jeg så si kuttet ut, men det er fordi det ikke frister lengre. Trives meget godt med det jeg gjør og alt bare topp! Har ikke brekt noe noe annet enn skateboard og snowboardet. Da jeg knakk snowboardet bristet jeg armen og måtte må med fatle i noen dager, men det kunne ikke være noen hindring, så jeg dro opp i bakken neste dag med nytt brett og armen i fatle. Ellers er det kun vrikket fot, blåmerker og annen smertekilde som har gjort at jeg ikke har vært gangbar eller brukbar i noen dager. I sommer(juli) trynet jeg og ødela foten så ille at jeg kjente det helt ut i september/oktober Men det hører med Og du? Sport osv.?
Bushnell Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 jeg trener styrke 3 ganger i uka, kjører twintip så mye som mulig om vinteren og sparker en del fotball om sommeren.. kosthold er jeg alt for dårlig på og spiser å drikker i grunnen alltid det jeg har lyst på muskelgrupper jeg trener er vel i hovedsak de største, da jeg tar benk, knebøy og mark som hovedøvelser med litt varierende tilleggsøvelser.. og noen skader har det blitt fra twintip kjøringen begge knærne har fått en trøkk, skulder som ikke er helt god etter å ha vært ute av ledd, par stygge arr etter stålkant, et brista/knekt ribbein og x antall forstuet fingre, men ellers har jeg faktisk aldri knekt noe
Hauso Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Utrolig dårlig med trening på meg de siste par/tre åra. Vurderer sterkt å begynne igjen. Blir sikkert å melde seg inn på et treningssenter, og bedrive tiden med noe vektløfting. Jeg lurer på om noen vet om det finnes en klubb å trene mma/bjj i telemark? Da gjerne porsgrunn/skien? Dette har jeg holdt litt på med, og synes det er veldig moro:) waay gøyere enn å trene vekter:) Angående kosthold så spiser jeg det jeg føler for, vanlig husmannskost, hverken mer eller mindre:)
Fredrik Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Løper... avansert amatør... 3/4 time til 1 time... 2-3 ganger i uken (avhengig av været). Jeg har ingen planer om å ta løpingen videre, men jeg har stadig noen tanker om å gjennomføre en halv fjellmaraton.
NBCustom Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Alkohol er døden for trening. Board er meget bra trening. Både for beinstyrke og balanse!Kosthold har mye å si! Godteri og alkohol er døden. Men litt kan man jo unne seg:D Trivsel er viktig:) Har du brekt noe da Marius? Man lever bare én gang, så å nyte alkohol i helgene burde være lov. Godteri har jeg så si kuttet ut, men det er fordi det ikke frister lengre. Trives meget godt med det jeg gjør og alt bare topp! Har ikke brekt noe noe annet enn skateboard og snowboardet. Da jeg knakk snowboardet bristet jeg armen og måtte må med fatle i noen dager, men det kunne ikke være noen hindring, så jeg dro opp i bakken neste dag med nytt brett og armen i fatle. Ellers er det kun vrikket fot, blåmerker og annen smertekilde som har gjort at jeg ikke har vært gangbar eller brukbar i noen dager. I sommer(juli) trynet jeg og ødela foten så ille at jeg kjente det helt ut i september/oktober Men det hører med Og du? Sport osv.? Ok. Skader = Har prøvd mange forskjellige idretter, alt fra kung-fu til skihopp. Men mest fotball og alpint. Har vel slått det aller meste som er mulig i kroppen. Men ikke brukket noe, noe som er ganske utrolig. Hatt mange drøye fall i alle slags hastigheter og vinkler. Men hjernerystelse, forstuelser osv har jeg hatt masse av. Har flydd ut av alpinbakken en god del ganger i hastigheter på 130kmt +/-. En gang på fartstrening hoppet jeg ut av skitrekket og landet midt i mellom to furuer pga et slag jeg fikk etter at jeg passerte mål. Ellers så husker jeg godt å syklet i ræva på en kompis som stoppa foran meg, i 45 kmt flyr man langt, og sårene blir ikke spesielt pene når man skrelles bortover asfalten Har også et par hopp på big jumper som jeg husker som om det var i dag. Hoppet alt for langt og landet på sletta = hjernerystelse, begge skiene knakk på tre steder, enda jeg landet perfekt og i løssnø. At ikke ryggen eller beina brakk er et mirakel. Har vel egentlig opplevd så mye sånt at jeg ikke husker en brøkdel Måtte gi meg som aktiv utøver etter å ha fått kyssesyken. Kom helt ut av form, samtidig som tre av kompisene i alpinklubben sluttet i løpet av perioden jeg var syk, så gadd ikke å trene med fjortisene. Men det var definitivt den beste tida i livet mitt! Skulle gjerne ønske vi fortsatt holdt på Er helt krise hvordan formen forfaller. Både styrke og kondis er et eneste stort forfall siden jeg var 18
NBCustom Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Løper... avansert amatør... 3/4 time til 1 time... 2-3 ganger i uken (avhengig av været). Jeg har ingen planer om å ta løpingen videre, men jeg har stadig noen tanker om å gjennomføre en halv fjellmaraton. All respekt til deg. Noen kjedeligere enn å løpe finnes ikke. Men så vanvittig deilig når man er ferdig med det. Jeg har stor respekt for de som driver med løping! Veldig moro å se at folk holder seg i form på forumet!
Anbefalte innlegg