gnilb Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Deilig farge og absolutt de beste vinterfelgene fett å se andre e34 som er BC regga! Følger med
NBCustom Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 har et komplett nytt 50/30 senkesett med tüv-papirer til salgs, PM om du er interessert:)
chrise34 Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Deilig farge og absolutt de beste vinterfelgene fett å se andre e34 som er BC regga! Følger med Takk for det! Men kunne tenkt meg å fått den nylakkert da, bynner å bli litt sliten... + litt mattere lakk på høyre forskjerm dessverre :/ Men vi får se hva det blir til når oppgjøre fra båten kommer til sommeren
chrise34 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Sliter med og finne coilovers med tuv til bilen.. fk har sluttet å produsere dem også... Si ifra hvis dere vet om noen
chrise34 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Da har jeg en liten "update" Har kjøpt meg et sett med Dotz Mugello 19". Så slenger ut et par bilder. Trenger ikke så mye senk bak, men foran kunne jeg godt trengt litt ^^ Har også et lite spm. Kan noen hjelpe meg å finne i braketten som holder opp bakfangeren min? Bilde av den her:
Glema Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Bra planer du har for den. Samme fargen som min E34 som jeg kjøpte før ikke så lenge siden
VegardFj Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Kan vel med dele at her skjer det lite pga. eier er langt oppi nord å fisker. Men bilen har blitt mye finere en det den var når han kjøpte den! Denne blir bra Christian!
chrise34 Skrevet August 18, 2012 Forfatter Skrevet August 18, 2012 Etter en lang jobb-tur på finnmarka, og en avslappende sommerferie, har jeg samlet meg opp mot til å begynne å gjøre noe med denne bilen(det var på tide!) Først kan jeg vel med-dele at jeg kjøpte meg ny bil det første jeg gjorde når jeg kom hjem: Satte foresten på felgene som jeg kjøpte til 520n min Jeg har så langt tatt ut mesteparten av interiøret, men har selvfølgelig vært så gira på å få ut alt, at jeg ikke har tatt bilder... Men skal prøve å få tatt noen i morgen Fikk løfta opp litt på gulvmatta, og så at det var rusta hull på begge sider fremme.. og matta var klissblaut.. Er også et lite hull bak førersete, og skal forhåpentlig begynnt å sveise i morgen! Håper jeg får kommet sikkelig igang med denne bilen, og gjøre den "pen" igjen
chrise34 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Har fått jobbet en del med bilen idag og, fikk endelig ut gulv-matta. Det hele endte med at jeg tok ut så mye jeg kunne, og fant frem kniven og kutta den opp. Hele greia gikk relativt fint, helt til jeg sto fast med gasspedalen. Jeg brukte tang for og klippe den opp på baksiden... Er ikke helt sikker på hvordan dette egentlig skal gjøres, men jeg tror at du egentlig skal dra den opp og mot deg først, også løfte den opp og vippe den ut av gassen. Ble egentlig litt lykkelig da jeg fikk dratt ut den søkk-våte gulv matta.. fant "kun" to rusthull foran, og 1 lite hull bak(som har vært fyllt med tectyl! Her er rusten jeg fant foran: Her er den med matta ute! Grunnen til at setene står i, er at jeg og Vegard ( VegardFj her på forumet ) absolutt ville ut å kjøre litt "gammel" bil Har også litt tidligere denne uka pusset og lakkert over noen små rustflekker på panseret. Det sisste jeg skal gjøre før jeg reiser på jobb i morgen, er å få satt xenon lys i tåkelysene. Må vel også huske og takke Vegard for hjelp denne helga!
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Godt å se fremgangen, hvilken nye bil har du kjøpt? Jeg kjøpte meg "ny" i Mai selv!
chrise34 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Den er en bmw 316i -08 mod, ikke nå særlig med motor, men den kommer seg fra A til B
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Den er en bmw 316i -08 mod, ikke nå særlig med motor, men den kommer seg fra A til B Var jo en fin E90 det, da! Meget fornøyd med min F10!
chrise34 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Takker for det, må si det samme om din! Veldig fornøyd med bilen; med unntak av at når jeg kjørte den nordover fra hamar og stoppet på dovreskogen, så slutta hydralikkpumpa til servoen og funke... Men garantien fikset det så jeg skal vel ikke si så masse mere om det;)
Turbo-HF Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Takker for det, må si det samme om din!Veldig fornøyd med bilen; med unntak av at når jeg kjørte den nordover fra hamar og stoppet på dovreskogen, så slutta hydralikkpumpa til servoen og funke... Men garantien filset det så jeg skal vel ikke si så masse mere om det;) Selv tusen takk! Kjedelig, skjønner det, men godt med garanti og bagateller, da! Fikser seg alltid, heldigvis. Min gamle E34'en går forresten på vestlandet nå, og trives nok godt hos sin nye eier.
chrise34 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Selger denne... Bilen blir selvfølgelig satt sammen igjenn før salg! Send pm eller sms/ring 960 47 255 for en prat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå