AndreasF Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Da var ny bil i boks! Må si jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Har allerede gjort noen små endringer som Svarte nyrer og xenon i tåkelys. (riktignok bare xenon på høyere side da den ene pæra ikke funka!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Så ut som en pen bil. Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Blir felger til sommer`n, men er usikker på hvilken jeg skal ha. Står mellom Concave Hyper fra GS eller Vertini Magic Concave! Satte inn Xenon i tåkelys i helga, men det funka ikke som det skulle så nytt er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Morro hvis noen har innspill eller forslag til ting jeg kan gjøre med bilen fremover!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Fin bil der ja:) syns du skulle satt tilbake orginal nyrene ser for billigt og kjedligt ut der nå siden bilen er sort fra før. Senk hadde også gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Senking og 20" felger kommer til sommeren, men tror di svarte nyrene forblir på enn så lenge hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Fikk du sett noe på xenonproblemet ? Her kan du forøvrig lese litt om diverse oppgraderinger som kom på e60.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dev007 Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 Morro hvis noen har innspill eller forslag til ting jeg kan gjøre med bilen fremover!!!! Flott bil du har fått deg. Har du tenkt på å oppgradere til nye facelift baklykter? Gir et betydelig løft på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Har ikke prøvd meg frem noe mer på tåkelysa nei. Må ha ett litt varmere sted og stå. Eneste planene jeg har er igrunn felger til sommeren og eventuellt senk. Det er ikke så lett og bestemme seg for hvilken felger man skal ha, men det står igrunn bare mellom to stykker nå!!! Nye baklykter er sikkert ingen dum idè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Nok en fin E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasF Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Da var sommerfelgene på! Får vel komme med noen bedre etter en real vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå