enoxn Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Spørsmål er som emne sier, fått meg e39, en 1997" 520iA Forrige eier tror det skal være det på den, men nøkkel manger, er det da noen måte jeg kan se om det er det før jeg evt bestiller en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg tror ikke E39 ble levert uten fjernstyrt sentrallås? Stikk innom BMW verksted, de finner det ut kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Uten å vedde limmefingeren min, mener nå jeg at det er standard på e39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Lurt litt på det selv. Men da tar jeg utgangspunkt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 E39 kom med 4 nøkkler To til tenningslås, dør og bagasje og som går på fjærnbetjeningen En til grå som kan starte bilen men som ikke slår av alarm og går til hanskerom og hanskerom(muligens til bagasje) og en svart plastnøkkel til bilen innvendig, men som ikke starter den (MENER jeg det var) P EDIT Ser at det er to typer nøkler og at det er en forandring i 06mnd 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINO Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Finnes E39 uten fjernstyrt sentrallås. Har det selv, har hatt bilen i familien siden ny, så det er ingen nøkler på avveie elns. Tror dog ikke det varte veldig lenge før det ble satndard. Min er en 96 mod, tyskimportert. Har heller ikke el.vinduer bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Usikker på om denne er import, ikke sett etter. Heller ikke el-vinduer bak, men er 97" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Finnes E39 uten fjernstyrt sentrallås. Har det selv, har hatt bilen i familien siden ny, så det er ingen nøkler på avveie elns. Tror dog ikke det varte veldig lenge før det ble satndard. Min er en 96 mod, tyskimportert. Har heller ikke el.vinduer bak... Samme som min, aka super kjip verson. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Noe sted å finne utstyrslisten til bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINO Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Kjiping versjon uten tvil, har heller ikke varme i speil, men det er jeg usikker på om har sluttet å virke eller om det aldri har vært der. Har autoklima og multiratt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Hvordan kan jeg finne ut om det er fjernkontroll til låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Lete etter låsmodul, eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Ta kontakt med en bmw-forhandler. De skal kunne spore dette via chassisnummer. Jeg mistet begge nøklene jeg hadde til en 99mod passat jeg hadde en gang i tiden, og da fikk jeg nye nøkler med rett koding for sentrallås av møller.. Husker ikke om de måtte ha bilen inn eller ikke. På min tyskimporterte 97mod e39 har jeg heller ikke el-heis på vinduene bak, men sentrallås på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enoxn Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Hentet utstyrsliste i dag, står ikke der, men en del snax så skulle tro den burde ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Min er 96 modell, med sentrallås. Så tror nok dette har vært ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå