Gå til innhold

E39 - Er det fjernstyrt sentrallås ??

enoxn
 Share

Anbefalte innlegg

E39 kom med 4 nøkkler

To til tenningslås, dør og bagasje og som går på fjærnbetjeningen

En til grå som kan starte bilen men som ikke slår av alarm og går til hanskerom og hanskerom(muligens til bagasje) og

en svart plastnøkkel til bilen innvendig, men som ikke starter den

(MENER jeg det var)

P

EDIT Ser at det er to typer nøkler og at det er en forandring i 06mnd 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes E39 uten fjernstyrt sentrallås. Har det selv, har hatt bilen i familien siden ny, så det er ingen nøkler på avveie elns.

Tror dog ikke det varte veldig lenge før det ble satndard. Min er en 96 mod, tyskimportert. Har heller ikke el.vinduer bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes E39 uten fjernstyrt sentrallås. Har det selv, har hatt bilen i familien siden ny, så det er ingen nøkler på avveie elns.

Tror dog ikke det varte veldig lenge før det ble satndard. Min er en 96 mod, tyskimportert. Har heller ikke el.vinduer bak...

Samme som min, aka super kjip verson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med en bmw-forhandler. De skal kunne spore dette via chassisnummer. Jeg mistet begge nøklene jeg hadde til en 99mod passat jeg hadde en gang i tiden, og da fikk jeg nye nøkler med rett koding for sentrallås av møller.. Husker ikke om de måtte ha bilen inn eller ikke.

På min tyskimporterte 97mod e39 har jeg heller ikke el-heis på vinduene bak, men sentrallås på nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...