bmw_odd Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 E30 touring er rått så dette blir nok bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Bli så bra atte! Lokter sarkasme her, Olebåi! ;p Brun er den, men overaskende bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Ny og gammel traversforing! Ny foring på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Såpass ja Terje! Bra update, ikke lenge til den er eu ok nå. Tror du kommer til å få mange fine timer i denne tralla, digger E30 touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Nærmer seg sakte men sikkert at jeg i alle fall tørr å sende den på eukontoll Å da blir det å å begynne å pusse rust Vist det er noe mere igjen av fri turen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 På tide med update mr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 På tide med update mr! Åjasså? Ess, Er ikke noe spennende som sjer akkurat nå! Fått bytta tannstang eneste. Takk te Ståle Hopmark får lån inntilvidere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Da er feil som jeg vet om utbedret og bilen klar for eu-kontroll. Håper min kompis fikser dette ila uka siden jeg har dratt på havet igjen! Blir trist når jeg ser disse bildene av hvor høy den er :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har meninger om Azev-a hjul på touringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Må skifte lås på delelageret mitt ser jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Jepp et med 2nøkler så jeg kommer meg inn også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hehe, eller ikke Nei, blir bra det her.. Får gjennomført alle planer med bilen nå til sesongen så blir den knall..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Da får jeg årdne med lås da! Tjajo vi får se! Blir en kurrant bruksbil vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Da blir det snart litt oppgradering igjen, så fort jeg kommer meg hjem! Noe småtteri som står igjen for eu kontroll. Så ligger det Alpina front og venter på postkontoret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har meninger om Azev-a hjul på touringen? Azev-a er heelt rett på e30. Men er de store nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå