minigris Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Noen som har meninger om Azev-a hjul på touringen? Azev-a er heelt rett på e30. Men er de store nok? Det var det da... 7x16 og 9x16 om jeg ikke husker feil. Får prøve og se, er de for små må jeg skaffe noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 16 er godkjent, de så nesten mindre ut på bilde. Men jeg syns touring "må" ha 17. Litt ubehagelig å kjøre på 40profil av og til men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Hehe 16" er vell minimum ja Hadde ikke råd til noe annet denne sesongen så får prøve å se hvordan det blir. Har alltids noe jalla 17" som kan slenges på vist det blir "for" ubehagelig ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Har 17 på min, og syns det ser helt rett ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ja nå har vell du IX da, så får vell ikke senka så mye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Stemmer, den begynner å ete hjullager foran hvis jeg senker mer enn 40mm. Men det er greit for da kan jeg gå fra ET47 til 22 uten at skjermene sager sund dekkene.. Syns det er minst like viktig at det ser gromt ut for og bakfra som fra siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Hehe skjønner Ja er viktig at det ser gromt ut for og bakfra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Ser bra ut Azev A er en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Takk får håpe på litt frem gang de neste 4uker Tja har ikke helt selv trua på azev-A på den, men mulig jeg får ett annet syn når jeg prøver de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 prøve montert fronten her om dagen, grei passform heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Blanke nyrer, lakkert front, senk og felga no så bli den skam rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Klart fronten ska lakkeres! Senk uti uka trur jeg, felger blir vell en vakker dag snøen slutter å lave ned Blanke nyrer blir det ikke jeg som bytter til i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Da var det vell på tide med en oppdatering igjen Prøvde på litt oppretting av bulk Slik var det gjort av gamle eieren Fjerna alt gamle sparkel å begynte på nytt med "rent" stål Måtte teste en "detalj" Å møtte jo selvfølgelig en hare pus som ikke var kjapp nok på labben!!! Og fått montert midlertidige sommerdekk å senk Glemte å ta bilde etter jeg ble ferdig med "opprettinga" Men her ser dere litt vertfall + ny bakfanger Min og Ole92 sine touringer Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Se der ja;) lakk luftkanalene dine sort, det hadde blitt penere, også litt retting av front blekket, riv sot/ lysere? Blir fin bruksvogn dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Hmm kanskje det ja, må ta litt mer brunt rundt om også! Bytte frontplate istedet senere Riv soting trur jeg ikke jeg gidder, vedder på limet sitter igjen på ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå