minigris Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Tja, må si jeg er endel missunnelig på den du hadde Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Tja, må si jeg er endel missunnelig på den du hadde Meget pen! Hehe takk for det Skulle hatt deg touring skjørt og is-leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Har skjørt liggende Har vurdert is leppe ja Må skifte frontplate først ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Helrøde baklamper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Fikk en grei beskjed fra lakkerern i sta, så skal bli kjekt å komme hjem fra sjøen i morgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 eh, du vet jeg bare kan ta den fronten din ja ? skulle hatt slik på sølvi. Nå ble jeg missunelig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Hehe! Da er den vell borte neste gang jeg er på sjøen sikkert? Sølvi hadde nok kledd denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Blir bra det her, Terry! Vi får montere front og sideskjørta over helga Kjøp en tube eller to med blank tec7, så slipper vi å borre i kaross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Tja kanskje det Har de det er ute da? eller gidder du å skaffe i byen? Vist du blir til over helga? Sideskjørta skulle vært lakkert først kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Åh, du har ikke lakkert skjørta? Har du lakk da? Tec7 har de på Hopen Egentlig samme hvilken farge den er da, men hvit og blank er kanskje best.. Slipper å rote til med svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Mulig jeg har noe lakk, har glemt hva jeg har igjen, prøve å sjekke opp en dag ;p Har jo ikke annledning til og annstrenge meg for mye..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Jeg kan jo anstrenge meg skal vel få d til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Bra plan hehe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hvis jeg husker rett så limer ikke den blanke tec-7en i nærheten av like godt som de andre. Og sånn bortsett fra det, det så ikke ille ut med alpinafront Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå