Spiff Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 midtarmlene er den beste oppgraderinga man kan gjøre i en sånn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 midtarmlene er den beste oppgraderinga man kan gjøre i en sånn bil Det skal e faktisk være enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Da har e montert ny termostat:D endelig fikk e blåst rein motoren etter mange uke med hattekjøring. Med en fin oppskrift på utlufting av systemet som jeg fikk av Tric så var alt dette bare en lek! Måtte av med vifta også for å få plass til å skru. På lørdag skal jeg snakke med en som lakke, vi skal vurdere hjulbua mi og diverse andre kosmetiske feil. Kan noen hjelpe meg med å finne et senkesett med papir som passa på 18" felgane som e har? Trenge ikke å koste skjorta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har hørt mye bra om TA Tech og Tuning Art coilovers. Kan kjøpes på partsandretards.no Da får du med TUV også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har hørt mye bra om TA Tech og Tuning Art coilovers. Kan kjøpes på partsandretards.no Da får du med TUV også. Da skal det sjekkes opp:) takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har hørt mye bra om TA Tech og Tuning Art coilovers. Kan kjøpes på partsandretards.no Da får du med TUV også. Så når jeg kjøper et som er TUV godkjent vil det si at det følger med TUV papirer? Som for eks http://www.partsandretards.no/senkesett ... ta-technix ? Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Idag har e holdt på i 10 tima, med å kobla fjernstyrt sentrallås. Fulgte skjema og alt, men bilen ville bare låse seg opp, ikke igjen. Så feilsøkte i x antall tima, og kom på at jeg hadde en endebryter på døra som var gåen. Den som lagde jævelskap. Men fant det ut tilslutt å nå slipper jeg og putte nøkkelen i døra heile tida:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tøff bil, dude! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ja tøff å tøff, finere enn den va originalt vertfall:D men takk! skal prøve å få senka bilen til sommern, å fikse litt lakkskader som har komt frem her å der:p ellers så går det i vask her, og leiter etter ett okey justerbart senkesett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 tok og vaska skuta her ene dagen, driv å kikka etter justerbart senkesett enda, så bare rop ut om noen har et til salgs om noen har panser er det også av interesse etter en rask polering: og ja det er bulk i panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett ... /tuningart hva venter du på? det er så billig at det er verd og prøve. har bestilt det til e36en min jeg og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e36/tuningarthva venter du på? det er så billig at det er verd og prøve. har bestilt det til e36en min jeg og nå. E venta vell egentlig på lønn, og på om her er noen her inne som kan selge meg et billig:p usikker på om at alt følger med osv til og montere:p å e tror at sommerhjula mine blir for stor.. Men prisen er jo ikke gale å kan absolutt være verd å prøve:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Så hel og pen ut denne her. Gjorde seg med skinn og midtarmlene også, bare få inn svart dash nå De felgene er vel 8,5x18 et 35? I såfall så skal du nok ikke bekymre deg for at de blir for store mht senk. Jeg har testet 9,5x19 et 35 (uten dekk) bak på gamlesedanen min, med 70/40 senk, og det så ut til å gå fint med dekkstrekk og "kanskje" bittelitt vals, så er de mindre enn det så burde du ikke ha noen betenkeligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Utkikk etter delebil med heilt å pent panser og helst svart taktrekk å aller helst en med 2,8 literen da kan e flytte over dasjen også i svart, men jeg har en slik kjedelig desj synes e, den desjen som er rund å ikke flat på passasjer sida, vet ikke koffor d finst 2 forskjellige typa e:s? Dekka mine er 225/40 r 18 hvordan tar det seg ut? Får jo senka litt men ikke masse? Takk bilen er helt grei, men litt småfiks er der:pPs: sommerfelgane er på side 1:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Flott bil! Hvilken årsmodell er den? Veldig mange gode oppgraderinger du har gjort på bilen så langt! Jeg ville personlig ikke valgt å ha 320i-merket i motorrommet, og jeg ville hatt orginale hvite M3-lykter bak Kule felger du har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå