Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

Ja var ikke det det svaret som forventet? Att du fikk ett velformulert svar på 4 sider var er jo bare greit er det ikke da? Trodde du det bare var og sette i 2.8 uten og måtte skifte ut noe?

Tenkte akkuratt det samme. Skjønner ikke hvorfor du klager på at du får et utfyllende og detaljert svar på hvordan du skal gjøre ombyggingen. Dette virker som helt vanlige krav for å bygge om en bil med motor fra samme karosseri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ble mye peis ifra dem :P var ikke tenkt å bruke 328 driverk siden det har gått igjennom før :P konklusjonen var grei! Å greit å få ting detaljerte! Blei litt forbanna siden e va tenkt å slippe motoren nedi neste helg! e da e har tida, skal ut på jobbreise.. Blææ :P å viss bilen blir avskilta så har e enda ett problem. Så litt overragering ifra mi sida, Sorry boys!

Det ordna seg sikkert! Må få handla inn alt først tydeligvis. Håper senkesettet kan brukes også viss godkjenningen finner sted en gang i tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det ER slik og bygge godkjent bil. Jeg har og fått beskjed om att skilter må innleveres når ombygging starter. Er jo lite praktisk men helt fårståelig fra bts ståsted. Di kan jo ikke tilate att du driver og kjører rund i bil som ikke er godkjent.att du må vise bilen først er jo bare for og sjekke att du ikke bygger på ett dårlig utgangspungt. Det er jo kjent att det går mye tvilsomme bmwer etter veiene. Og det er en ting du ikke må glemme, og det er att di på bt sitter mye på forum og leser. Så ikke klag for mye, det kan di bruke imot deg. Jeg vet dette av erfaring faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy hørtes skummelt ut! Ja nei fredag å stressa, kom litt feil ut detta her.. ja håpe dette kan gå bra! :) får bare skaffe resten av delene, motoren er bestilt så det er bare å fullføre verket! Var litt opphengt i at folk har fått godkjent med å bytte bakbremsene men beholde driverket. Samt slapp å levere inn bilen før. Derfor e tippa ta pinnen :P skjønna det når dere sit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye lett å se forskjell på girkassene, diffen etc, så tror ikke du skal være så ekstremt redd for slike ting. Mange kjører rundt på m3/325 differ på 320i etc. Bilen er jo ikke ulovlig av den grunn...

Syntes det var utelukkende positivt. At det ble litt tidsbegrensning kan jo være en god ting, mulig du rekker å lære en ting eller to til før du skal til, og slippe å sitte med forumet og tegninger opp mens du skal holde på ;-)

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ! Det at du må vise bilen først er jo litt strengt, men det er jo ikke et vrak du skal bygge opp, så ikke noe å bekymre seg for:) gratis var det jo også....

Hvor lang tid gikk det før du fikk svar på søknaden ? jeg søkte for litt over 3 uker siden å har ikke hørt en dritt :( må vel bare ringe å mase på dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :D roa me med nå! Driverket er nåkk litt sterkere på 328,(er samme på 3.0) så det må byttes, å ellers da er det bakbremsene som må byttest! Men resten skal være likt, skal prøve å få det senkesettet som står på godkjent som 328 så slippe e å gjør noe der også.. Har egentlig nettop godkjent senkesettet til 320 da Menmen.. Nei de skaut av bilen min på BT når jeg var det med senkesettet. Så klarsignal får jeg! Men må få tak i alle delene først :D å husk at et bmw verksted skal se på bilen etter ombygg å kunne dokumentere at delene som trengs er byttet! Hvor får jeg papir på at karosseriet er sterkt nåkk? Å at jeg ellers har lov å bygge om? Noe Gs har?

Søknaden har jeg purra på 3 ganga siden 1. April! Då du må bare mase!

God helg til dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...