hsd Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Blir vell svart dash i samme slengen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 var planen det ja,har leita en stund etter svart dasj uten hell. Å ny koster den 13k, så om noen leser her og har en liggende så må dere skrike ut. er preface med airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 var planen det ja,har leita en stund etter svart dasj uten hell. Å ny koster den 13k, så om noen leser her og har en liggende så må dere skrike ut. er preface med airbag. [-o< Sedaner med svart interiør er jo det mye av synest jeg, klart litt mindre med airbag da. Koster derimot ingenting å sende slikt, bare å finne en delebil og få sendt gulvteppe, og alt av dashdeler med posten, blir rundt 600 kroner for hele røkla i frakt Spessielt på autodb er det mye som går "under radern" nå om dagen. edit: koed har 1994 mod m airbag til 558,- minus bmwccn rabatt. Bytta selv fra grått til svart i min, og selv om det var mye jobb var det etter min mening den beste value for money invisteringa jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 da var svart desj bestilt 1 Styk BUD : Instrumentbord Koed.no Ja armlene er også noe av den beste oppgraderinga hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 fått gjort litt igjen Bakstilling er tatt ned og jeg har begynt å vaske deler. tok for meg Varmeskjoldene, skrubbet de med sitrusvann samt 3m skrubb. som dere ser er det litt jobb i oppfestinga av bakstillinga, det må taes litt overflate rust. etter ei runde med vask. resultatet ble veldig bra! har ikke bilde av heilt ferdig desverre... Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hadde akkurat det samme på min, holdt på i 2 dager med vinkelsliper med roterendes stålbørste. Ser derimot ut som du var i grevens tid, for det der hadde fort utvikla seg til subframe disaster, stålet er nok svekka litt så du bør nok få inn forsterkningene. (men det hadde du vell tenkt å gjøre uansett kanskje?) Gratulerer med dashbord ivertfall men det er jammen meg en knotete jobb første gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hei hå. Ja forsterkninger er på tapeten, blei vell egentlig enig med bt at e skulle sveise inn. Men vet du dele nr på de? E visste kor dem var både på gs å koed før.. Takk for tipset til dasjen foresten Bare resten igjen nå.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 på koed er det E36 > Nye deler > Tuning > Diverse 328i er vell ikke levert med det originalt, så det skal dem da vell ikke henge seg opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Takk skal ta å bestille! Det er helt riktig, det har noe med vi kom frem til i felleskap når e først skulle ha ned bakstilling så forsterka e det med siden ditta e en svakhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Takk skal ta å bestille! Det er helt riktig, det har noe med vi kom frem til i felleskap når e først skulle ha ned bakstilling så forsterka e det med siden ditta e en svakhet Det er jo helt sant, ordna det når jeg hadde nede bakstillinga på isbilen min også Såg at du monterte skjørta med sjablonger, du har ikke dem enda vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Jo har dem, er flere som har spurt, dem.har visst gått ut av produksjon. Bor du langt unna ålebyen? Vil helst bare låne de vekk, ikke selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jo har dem, er flere som har spurt, dem.har visst gått ut av produksjon. Bor du langt unna ålebyen? Vil helst bare låne de vekk, ikke selge ja det skjønner jeg godt Jeg bor 5 min unna der bilen din bodde før i utkanten av Volda, så det er fort gjort å ta seg en tur til Moa eller Høyskolen (lengre innover er jeg dårlig kjent). så hadde jeg fått lånt dem ei stund for noen kroner hadde det vert flott (evt har jeg en original m3 bakfangar som trenger litt rep du kan få) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Gjort litt i dag med bildene taler vell Demontert å sandblåst deler Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Fått lakka litt i dag. Har også sandblåst traversen bake Litt triksing med farger gjør forhåpentligvis susen Prøvde meg på foringene også, men det gikk ikke. Boret de men ikke snakk om. Så e skal prøve å ta med på jobben i morgen og varme de ut. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Pent.. Blir skikkelig bra denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå