hsd Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 etter at du har borra bare banker du ned en flat skrutrekker mellom yttergummien og stålringen slik at du løsner det hele veien rundt. Så drar du hele røkla ut med polygrip. Stålringen tar du enten med baufil, pneumatisk meislehammer eller bare med meisel og hammer. Den første tar litt tid, men når du har gjort det før går de neste på 5 min hver. det å brenne dem ut er ikke særlig sunt for stålet i bakstillinga, og evt gjenværende grunning på innsiden blir også brent opp. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Takk for alle tips! Skal prøve det nå ganske snart. Har hatt litt pause her med bilen Men var der en tur i dag. Fikk malt ett strøk til på delene. Fikk dasjen i dag, så e vaska kjapt over, så skal e gå over med armor all før den blir montert. Om en ser på luka på passasjer airbag, så er den bulkete å stygg. Kjøpte denne hos koed.sikkert vært kræsja, så må få tak i en NY/ brukt. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Er det mye arbeid å ta ned bakstillingen? Må ned med min i helgen pga subframe disaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Ikke mye arbeid å ta den ned, verre med disasteren din Brukte en kraftig muttertrekker, uten å ta av helt mutrene, så støttet jeg opp med jekk, så løsnet jeg og senket den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 okey, regner med det skal gå greit å få den ned ja:) Litt verre med disasteren ja men skal vel gå greit det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Har fått ut dasjen i dag. Og begynt å ta ut gulvtepper. Ting ser greit ut så lang under teppet... Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Fin E36! Er lyktene originale? Ser sykt fin ut, også med oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Takk for det Lyktene er originale ja, men de er ifra en E36 som er fra før 1995, da det linse i de. Hadde kvite blinker før, men passer dårlig på mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Glemte å legge ut etter at foringer er ute osv De måtte bores ut samt bruke skrujern å bende de. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Har tatt litt smårust, å lagt på epoxygrunning. Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hvilken grunning er det der? Må ta en runde på min egen, flekke litt rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Epoxygrunning kjøpt innpå Ødegård Kan lakkest å sparkles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 hagmans 2k går jeg utifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå