M|Fjeld Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hmm... De rondellene dine, er de tilsalgs? Er på utkikk etter slike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Hmm... De rondellene dine, er de tilsalgs? Er på utkikk etter slike! De er ikke mine, en kompis av me sine:p men om ting blir som planlagt så kommer vi kanskje til å bytte felger med at e får litt penge i tilleg, så skal jeg selge de rondell felgene når jeg har fått nyfelga:p usikker på ka jeg skal gjør, de hartge felgene mine som han kompisen min bruka er heit steike ny gummi på samt at e polerte opp kantane på dem for noen mnd siden. Kor masse er dem verd da? Det er replica felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 tok noen bilder når det var finevær her hjemme har ikke lært meg bruken av speilrefleks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Da er nye felga på vei i posta!! glede! Hartge replica felgene er til salgs ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 ka ble det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 skal e røpe det? du vet det nåkk jokkke:D dem flira når e sendte dem bildet for å si det sann:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 skal e røpe det? du vet det nåkk jokkke:D dem flira når e sendte dem bildet for å si det sann:P Haha åja, jaja. Grattis med heftige felger Kommer nok til å bli storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 takk for det:D gleda me til i mårra/onsdag dem skulle sende i morgen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 kommer med en liten oppfatering her montert følgene: Cup spoiler depolykter nye felger gt-splittere bilder sier mer enn tusen ord:) tatt med dårlig iPhone kamera, å ja det siste bilde er bilen høy fordi den va nettop vært jekka opp:P planer fremover, skal få laga til en fin lyskombinasjon. samt holde utkikk etter en m3 fanger bak, å skal prøve å få godkjent senkesettet Blei stoppa av UP i natt, eller blei stoppa i promillekontroll, dem var veldig hyggelig han UP fyren sa: regna med den e godkjent i vognkorter å greier... ja den e på vei til å bli det sa e, han bare vinka me videre å sa e skulle kjøre forsiktig deilig når dem e kjekke med oss hva synest folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Flott bil Har liggendes en org e36 m3 bakfanger med noen småskader, diffuseren er ødelagt og er ei varmeskade over der potta sitter. Den kan du få billig dersom du skulle være i volda/ørsta området en dag, ligger bare å tar plass egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Fy søren og mange som har Rs hjul nå da, begynner faktisk og bli litt for vanlig synes jeg, men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Fy søren og mange som har Rs hjul nå da, begynner faktisk og bli litt for vanlig synes jeg, men pen bil Det e jo fordi det e steike fint det ikke så mange med den looken e har no her i område, men at dem e lik ja det e sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hvordan er det med subbing bak? Ble jævlig bra da! Strøken E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Takk skal du ha e jedna fin din med! Jeg måtte justere opp senken bake, det subba som eff men mest på høyre bake sjøl om de er stilt inn likt på gjengene.. Men no subba den ikke, har ikke hatt folk i bilen enda da:p så ka som skjer da vet e ikke:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Takk skal du ha e jedna fin din med!Jeg måtte justere opp senken bake, det subba som eff men mest på høyre bake sjøl om de er stilt inn likt på gjengene.. Men no subba den ikke, har ikke hatt folk i bilen enda da:p så ka som skjer da vet e ikke:p Samme her, subbet greit bak først, så måtte justere opp, forskjellige på hver side.. Rart nok. Men skal valse bilen, så blir den ubrukelig lav igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå