Gå til innhold

Matte skinnseter

wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Ifølge gutta hos Swissvax er glosscorrector meget bra. Men, man må uansett rense først og da er settet som nevnes i tråden meget bra. I de fleste tilfeller gjenoppretter det setene utrolig. Først når dette ikke fungerer kan man trå til med glosscorrector, men da tror jeg setene er fryktelig dårlige. Fyr av en mail til de så får du et bedre svar på rekordtid :) Har du Swissvax fra før? Om du først kjøper ditt første produkt må du være klar over at det kan sette i gang en kjedereaksjon når du finner ut hvor bra saker det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG sitt skinnrense sett og melk koster betydelig mindre enn SV sitt sett og gjør en meget god jobb også.

Du burde også skaffe deg en liten krukke med noen gram fett (evt elefantfett) som du smører på de mest utsatte områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG sitt skinnrense sett og melk koster betydelig mindre enn SV sitt sett og gjør en meget god jobb også.

Du burde også skaffe deg en liten krukke med noen gram fett (evt elefantfett) som du smører på de mest utsatte områdene.

Stemmer dette, men med Swissvax settet får du med tilbehøret du trenger + elefantfett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fettet har jeg smørt på min side av armlenet, på sidestøttene på førersetet og på skinnet i armlenet i døra :)

Om du først kjøper ditt første produkt må du være klar over at det kan sette i gang en kjedereaksjon når du finner ut hvor bra saker det er ;)

Det har jeg merka, venter på den BMW voksen! Blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette, men med Swissvax settet får du med tilbehøret du trenger + elefantfett!

joda, men er ikke verdt profitten swissvax tar når det finnes like gode produkter der ute + tilbehøret til langt under prisen sv skal ha.

Ikke misforstå meg, jeg har sv sitt kitt, og jeg må si at kittet fungerte like bra som mitt CG kitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...