wheelman Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Hvordan får man den matte overflaten skinnsetene hadde som nye? Swissvaks glosscorrector? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Swissvax leather care kit har jeg hørt mye bra om. Renser og får fram ny"look"'en igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Jupp, +1 for SV Leather care kit Evnt ta turen opp hit så kan jeg ta hele interiøret ditt Hehe.. En grundig rens .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Mine seter var blitt litt blanke på utsatte deler av skinnet1 En omgang med Swisswax Lether care kit fikk dem matte å fine igjen, utrolig bra produkt Anbefales på det sterkeste, setene ser hel nye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 http://www.skinnassistanse.no/nettbutik ... magic.html Har ikke prøvd det selv men hørt mye positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 takker for svar! men hva med produktet jeg allrede har bestillt? ingen som har vært borti Swissvax glosscorrector? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Du må jo rense setet først, so rensen bør du ha. Er litt usikker når det gjelder milk. Men det er berre å kjøpe leather care kitet! Det anbefalles. Og du bør jo behandle skinnsetene av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Ifølge gutta hos Swissvax er glosscorrector meget bra. Men, man må uansett rense først og da er settet som nevnes i tråden meget bra. I de fleste tilfeller gjenoppretter det setene utrolig. Først når dette ikke fungerer kan man trå til med glosscorrector, men da tror jeg setene er fryktelig dårlige. Fyr av en mail til de så får du et bedre svar på rekordtid Har du Swissvax fra før? Om du først kjøper ditt første produkt må du være klar over at det kan sette i gang en kjedereaksjon når du finner ut hvor bra saker det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 CG sitt skinnrense sett og melk koster betydelig mindre enn SV sitt sett og gjør en meget god jobb også. Du burde også skaffe deg en liten krukke med noen gram fett (evt elefantfett) som du smører på de mest utsatte områdene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 CG sitt skinnrense sett og melk koster betydelig mindre enn SV sitt sett og gjør en meget god jobb også.Du burde også skaffe deg en liten krukke med noen gram fett (evt elefantfett) som du smører på de mest utsatte områdene. Stemmer dette, men med Swissvax settet får du med tilbehøret du trenger + elefantfett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Det fettet har jeg smørt på min side av armlenet, på sidestøttene på førersetet og på skinnet i armlenet i døra Om du først kjøper ditt første produkt må du være klar over at det kan sette i gang en kjedereaksjon når du finner ut hvor bra saker det er Det har jeg merka, venter på den BMW voksen! Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Har aldri renset setene. Kun smørt dem inn med turlewax leather cream. Jeg kjøpte Scholl Concepts SPAM rense middel sammen med gloss correctoren. Fikk det i posten i dag, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Og jeg gleder meg til å se resultatet! Skal fornye skinnet mitt en dag før sommeren selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 legger ut noen "før og etter" bilder når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 CG sitt skinnrense sett og melk koster betydelig mindre enn SV sitt sett og gjør en meget god jobb også.Du burde også skaffe deg en liten krukke med noen gram fett (evt elefantfett) som du smører på de mest utsatte områdene. Stemmer dette, men med Swissvax settet får du med tilbehøret du trenger + elefantfett! joda, men er ikke verdt profitten swissvax tar når det finnes like gode produkter der ute + tilbehøret til langt under prisen sv skal ha. Ikke misforstå meg, jeg har sv sitt kitt, og jeg må si at kittet fungerte like bra som mitt CG kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå