T3rje Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Startet i går på vei til jobb. Vifte hadde plutselig stoppet å virke og sammen med dette så er varmen seter også død. Har ca 3 mil å kjøre til jobben, men ca 1 km før jeg var på jobb startet plutselig begge deler å virke igjen. Parkerte på jobb og søkte litt her uten hell. Når jeg skulle hjem etter jobb av begge deler dødt igjen. Og i dag var det omtrendt det samme. Har sjekket over sikringer uten at noen er defekte. Har dog ikke målt om det er strøm inn til sikringer når problemet er der / ikke er der. Har tenkt på motstanden til regulerings bryteren til vifta, men da ville vel sete varmer fortsatt virket ville jeg tro eller? Kan legge til at lysene i varmesete knappene fortsatt fungerer, men dette går vel utenom hovedstrømmen til setene. Noen som har noen erfaring med dette eller har erfart det samme? har prøvd diagnose men til ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Har du hatt lite strøm på bilen? Slike funksjoner som dette kutter som regel ut når det begynner å bli lite strøm. Bilen gjør dette for å bruke strøm til de nødvendige tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Kan evt være selve IHKA panelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T3rje Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Takker for svar ! har fått melding om dålig batterikap så da skal jeg prøve med nytt imorgen kan også nevne at når jeg setter avriming så har jeg mulighet til og "styre" viften manuelt og den fungerer som den skal. men så fort jeg slår den over på auto så er det ikke noe som fungerer. da jeg tok diagnosetes så ble alle bryterne osv testet og funne OK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå