SnadderTeam Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 ja, regner med at de forsvinner til våren Både ja og nei.. M88 og få bilen godkjent ombygd til m5 har jo vært i tankene.. ikke bare å bare å finne en med papirer til rett pris Men er åpen for forslag her eneste som er kjipt er at bilen må vises på BT grunnet en mangellapp på LYD og senking
APedersen Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Meeget pen bil Men enig med helland at lyktesenkerne må bort, bilen ser mye mer strøken ut uten
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 fin denne her da, seer ut som du tar godt vare på den med masse nye deler men slenger meg på her, lyktesenkere har ikkenoe og gjøre på e28
smaagesjo Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Bildene på siden 1, er de fra gatebil på Gossen?
Haakjin Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Byr deg 10000 norske kroner for skinn interiør?! Nydelig motor, interiør og felger! Stå på!
SnadderTeam Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Hehe, spør om jeg får ta meg en tur ut i garasjen å skru de av Interiøret ga jeg 15 for, og det har jeg leita etter i 4-5 år nå så det beholder jeg vel helt sikkert
SnadderTeam Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Trenger gulvteppe (ikke blått) midtkonsol, hanskerom, deksel under rattstammen i svart skrik ut om dere vet om noen som har noe til overs
Kristian Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Motor til deg! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=216320 +1 Artig å sjå at gamle bilda av bilen Øystein! den har vært me på mykje ramp opp gjennom åran:)
SnadderTeam Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 her har det vært mykkje ramp ja Men e væl sånn d ska være sikkert?
SnadderTeam Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Har ikke fått gjort noe siste dagene pga sykdom Men i går tok jeg turen ut til verkstedet til Joachim_M5 så han fikk sveiset litt på girkassen min Var den ikke blank og fin forresten?
SnadderTeam Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 aiai, dataferdigheter her nå gitt
scoot Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Det interiøret var jo så styggstrøkent at det nesten er for godt til å sitte i!
SnadderTeam Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Hehe, ja det var utrolig bra spesielt og tenke på at det er 25 år gammalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå