johnja Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 hvis eg vinner i lotto så får du en tlf hehe, sinnsvak grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 oooh, gromt! da snakker vi vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Ja den begynner å bli bra nå. Kjørte 1000 km med den for et par uker siden, ikke et feilslag. Å gikk meget bra på Svenske motorveier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Gratulerer. Tenker det føles som julekvelden ja.. Fikk den følelsen jeg også, da jeg ble enig med deg ang motoren. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Pokal og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer John. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Meget pen bil du har Ser enda bedre ut live en på bilder. Gratulerer med pokal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Meget pen bil du har Ser enda bedre ut live en på bilder. Gratulerer med pokal. Takk, det var hyggelig sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Meget pen bil du har Ser enda bedre ut live en på bilder. Gratulerer med pokal. +1! Vel fortjent premie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Meget pen bil du har Ser enda bedre ut live en på bilder. Gratulerer med pokal. Veldig enig i dette. Grattis med pokal! Jeg så at felgene du ble tipsa om satt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 De er virkelig til denne bilen Beklager, men jeg kjente deg ikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Gratulerer med pokal og treffets grommeste bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Takk Du fikk med alle fluelikene på fangeren ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Sleng ut masse bilder av den utvendig og innvendig! Det er serriøst drømmebil. Nydelig eksemplar du har 'silkesilke' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå