joachim sørlie Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Er en liten ting jeg ikke er helt fornøyd med på den her, og det er speilene.. Men gratulerer med pokal, var nok fortjent synd jeg ikke var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Vært morro å sett noen skikkelige bilder av denne, utvendig og innvendig. Men var det jeg som misforstod..? Var ikke motoren plukket for renovering? Gratulere med pokal og norges nest grommeste e34 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Motoren er ikke ute nei, får se hva som skjer i vinter. Men jeg fikk tak i en Bi turbo motor til, den blir vel mest sannsynlig demontert og renoverad Innvendig blir det også en oppgradering i vinter, sort alpina el.recaro interiør. Nå er den ganske så ordinær innvendig, bortsett fra alpina instrumenter. Også er det jo hyggelig å være blant topp to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det høres bra ut! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Her må man vel bare følge med! fantastisk flott alpina! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 julekvelden kom tidlig i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Næmmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Baksete da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Baksete da? Baksetet er der det og, men det er jo fra sedan, så dette skal salmaker trekke om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nyyydelige stoler John. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Nyyydelige stoler John. og de er helt KREM og sitte i !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Dette blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Utrolig pen Alpina! Digger bilene dine John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Vips så var de på plass, kontakter lå klart, så det var plug and play Det gjelder ikke for baksetet og dørpanelene, men litt utfordringer må det jo være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Helt nydelig John. Regner med at de er gode og sitte i. Skulle nesten ha hatt meg en tur bortover, slik at du kunne ha tatt meg med en liten biltur slik at jeg har fått testet stolene og kjent draget i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå