PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Ah, i stand corrected Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Å helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 PG 1 Dekkstrekket blir gjort noe med, er ikke veldig glad i det. Men mulig jeg må gjøre noe med ytterbanen da...... Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Oh hell no! Vi må ha sykt lik smak når det kommer til felger, har sittet og sett på sånne lenge lenge så veldig bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Helt rått! Grattis;) Sent from my iPhone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg tror faktisk de blir enda råere på 540`n. Blir artig og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg tror faktisk de blir enda råere på 540`n. Blir artig og prøve Da ender du opp med norges råeste E34 i hvert fall - uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Heftige felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Kule lagringsfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Hamann PG1 som vinterlagringsfelger ja? hvorfor ikke Blir lekkert på 540'n!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 gratulerer med hel gromme felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 grom felger det der ;)blir for breie for deg de der, kan gjerne bytte mot mine som "bare" er 9 og 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Disse skal IKKE på denne, men bare være lagringsfelger en stund.Skal se hvordan de blir på den røde etterhvert som snøen blir borte [ Bilde ] Fysjamei! Alpinafelgene var ca 1000 ganger kulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 De var ikke, de er..... Men de er også til oppussing nå, de blir 100%, med pirelli pzero dekk. Og de skal på riktig bil selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 FANTASTISK FIN Alpina du har !!! Jeg fikk ikke sett den skikkelig på E30Meet treffet .du forsvant så fort !! Vi får ta den igjen i år !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå