Gå til innhold

Verksted-tips i Bergen

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg holder til i Oslo, men vurderer å kjøpe en bil i Bergen. Av åpenbare grunner vil jeg helst ikke fly opp uten å være mer sikker på den tekniske tilstanden på bilen.

Jeg lurer i den sammenheng på om dere har en anbefaling på verksted i bergen, som kan utføre en teknisk test.

Det enkle valget er å bare gå til Jaeger Bergen, men om det finnes et selvstendig verksted som kanskje er billigere og mer nøye er jeg absolutt interessert i å høre om dette...

Ser frem til å høre deres forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt i verden unngå naf i bergen.

Jæger er dem du vil til om du vurderer å kjøpe en bil, bare forklar saken til dem, at du er interessert i denne bilen og ønsker en kontroll. Det er uten tvil disse som sikrest og mest effektivt kan finne de reelle problemene med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt i verden unngå naf i bergen.

Jæger er dem du vil til om du vurderer å kjøpe en bil, bare forklar saken til dem, at du er interessert i denne bilen og ønsker en kontroll. Det er uten tvil disse som sikrest og mest effektivt kan finne de reelle problemene med bilen.

Skal aldri i livet levere min BMW på jæger sentrum igjen. Hadde PDC feil og di tok selvfølgelig en diagnose og fant at en sensor var gåen, ja skiftet denne selv da, men problemet var der fortsatt og som elektriker så begynte jeg og mistenke kabelbrudd og leverte bilen tilbake, hentet den igjen samme feil again!! tok sdaken i egene hender og fant kabebrudd bak i fangeren. Så dette vil jo da si at *ekspertene* på jæger ikke har hatt av noe som helst fanger eller feilsøkt manuelt.

Ett annet problem, var en knirkelyd i forstillingen de ringte meg nei vi finner ikke noe gale. Måtte selv ta saken i egene hender der og bytte en foring med en kompis som er mekaniker.

Og trådstarter her snakker jo om billig penge. Da er nok jæger dyrest og NAF best og billig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter snakker om å kjøpe en bil, men være sikker på at han ikke kjøper "katta i sekken".

Evt dårlige historier finnes om alle verksteder. Dog har jeg så mange, helt fjerne eksempler fra naf i bergen at jeg ikke orker å begynne en gang..

Det er klart at de som skrur på disse bilene til daglig har en bedre sjanse for kjapt og effektivt finne de feilene som plager modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...