Gå til innhold

m3 3.0 eller 3.2 i en e46 318


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mye som man skulle tro da. 2 kontakter som må flyttes om noe ledninger, pluss legge opp clutch bryter og (hvis man ikke har denne) og 6 ledninger til gasspedalen.

Og EWS greiene da. Fort gjort om du veit hva du driver med.

Hvis dette er vanskelig for deg, burde du ikke begynne med motor-swap i første omgang :)

Skrevet
Er aldri noe sjans for å få det godkjent, så ville heller satsa på en S54. Det er omtrent "bolton"

Ehhhh, svimmel eller? E46 er levert med langt mer enn 321hk og 350nm fra fabrikk!

Skrevet
Er aldri noe sjans for å få det godkjent, så ville heller satsa på en S54. Det er omtrent "bolton"

Ehhhh, svimmel eller? E46 er levert med langt mer enn 321hk og 350nm fra fabrikk!

Svimmel nei? Får ikke godkjent en bil med eldre motor enn det bilen din er :)

så sant du ikek har avgass papirer på at bilen din går gjennom kravene, men jeg tar nå høyde for at folk ikke gidder betale 100,000,- for en slik syklus test på lab :) Pus!

Skrevet

Ang det der at man ikke kan godkjenne en bil med eldre motor enn bilen.

Gjelder det for samme type bil også?

Altså, går det ikke an og godkjenne for eksempel en 2003 modell e46 med en 2002 modell m3 motor?

Skrevet
Visst du får problemer med å koble opp S54 i bilen din kan du spør M3 Yngve her på forumet, han har stål kontroll på dette :)

ELler meg, har akkurat gjort det samme.

Som sagt det er snakk om kanskje maks 12 ledninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...