raaco85 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Hei. da var endelig bilen på plass. blitt kvitt ristingen. Så nå begynner morroa. Til helgen blir bilen matt svart, får m fanger med lys og blir lagt ned med 35mm ruter blir sotet. men hvordan felger skal jeg ha til dette????? trenger masse tips på hva mer som skal gjøres. og blir lyden mye bedre med eksos og filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 tar bilder fortløpende i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Da var nye felger bestilt. beyern svarte 5 eiker 20" da er det bare og glede seg til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 bilder kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Ja få ut bilder:) Blir vel bra med slike felger så lenge bilen ikke er sort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Bilder kommer til helgen da folieringen begynner. hmmm ikke på svart bil, nå vanker det tvil hoss meg også forklar gjerne tar alle råd. shopping tur i dag, hentet m5 optic fanger Kjøpte deksler som jeg kan feste grøfte lysene/tåkelys i fangeren men disse var for små. HJELP!!! finnes dette ikke til denne fangeren vill jo ha lys. )(&/&%%&/()(&%¤/(!!!!!!!! ss performence der jeg kjøpte den. noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Ikke vær i tvil p.g.a jeg personlig ikke synest det er pent med svarte felger eller svarte nyrer på en svart bil. Felgene blir helt borte syns jeg, svarte nyrer ser for billigt ut på svart bil. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg takker for alle innspill ris som ros. Helvetes dag. front fanger fra ss perofmence passet ikke overhodet med pdc eller plass spurte et antall ganger om dette gikk overens på min 05 e60 KRISE!!!! Den ene sensoren røyk i forsøket trenger ny noen tips HASTER HASTER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 carpartzone lyngdal søk det opp på finn masse bmw snaks der te goe pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Jeg må si meg enig med Reef89 her. Jeg synes heller ikke sorte felger passe så godt på sort bil (eller noen andre biler for den saks skyld). Jeg er heller ikke så veldig fan av mattsorte biler. Det er uansett din bil og du som bestemmer hva du skal gjøre. Ser frem til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Finner dette ingen steder jeg. jeg ser det positive med at så mange ikke liker comboen jeg skal ha på min bil. da er det ikke mange som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 hehe.. blir nok kul denne, er morro at noen vil skille seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 får bilder i morgen. da blir de lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 beklager at bilder tar tid ikke verdens beste internett. tar kjempe tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Her er det litt bilder av morroa vi hadde i helgen da vi folierte bilen. det kommer flere ilder fra innsiden og før bilder av utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå