larserso Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Heisann, jeg har akkurat samme bil som deg. Pre-face, min er en 98mod Jeg har akkurat handla meg nye lykter på ebay i tyskland, Det er spredere (linser) på nærlys og vanlig reflektor på langlys,og angeleyes. Kjøpte meg ett sett med Xenon, 35watt 6000k. og det var litt knoting på å skifte den første lykta( kanskje 40min) hehe men andre lykta tok det 10minutter da jeg viste hvordan det var satt sammen, var null problem det. ikke var det så dyrt heller for alt. Må ikke kodes om får å bruke xenon så lenge du enten kjøpe org.lykt fra bmw med xenon, men det er drit dyrt eller handler fra tyskland som jeg gjorde, funker utmerket og ble stoppa i teknisk her en dag også og dem sa ikke noe på da da jeg har alt skjult bare spørr om det er mer du lurer på ;p Og hvordan monterte du den automatiske nivåreguleringa?
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Hvis han har halogen fra før så har han vel manuell regulering inne i bilen, så krever litt mer å bytte for å få det.
mongo Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Heisann, jeg har akkurat samme bil som deg. Pre-face, min er en 98mod Jeg har akkurat handla meg nye lykter på ebay i tyskland, Det er spredere (linser) på nærlys og vanlig reflektor på langlys,og angeleyes. Kjøpte meg ett sett med Xenon, 35watt 6000k. og det var litt knoting på å skifte den første lykta( kanskje 40min) hehe men andre lykta tok det 10minutter da jeg viste hvordan det var satt sammen, var null problem det. ikke var det så dyrt heller for alt. Må ikke kodes om får å bruke xenon så lenge du enten kjøpe org.lykt fra bmw med xenon, men det er drit dyrt eller handler fra tyskland som jeg gjorde, funker utmerket og ble stoppa i teknisk her en dag også og dem sa ikke noe på da da jeg har alt skjult bare spørr om det er mer du lurer på ;p Og hvordan monterte du den automatiske nivåreguleringa? Hehe den dreit jeg i ! dem spurte om det også men igomed at lyktene går opp og ned når man starter bilen trodde dem det var det, tviler på at dem orker å enten laste bilen bak for å sjekke om dem regulerer seg eller leter etter den sensoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå