///Naitsirk Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har nå sett bremsepapirer av m52b28 med m50-innsug , bbtb , m3 eksos og tilpasset programvare på 228hk...så 40 hk av bare m50 innsug er å tro på julenissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har nå sett bremsepapirer av m52b28 med m50-innsug , bbtb , m3 eksos og tilpasset programvare på 228hk...så 40 hk av bare m50 innsug er å tro på julenissen Da regner jeg med det er svinghjulseffekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Selvfølgelig..om du trodde noe annet så er vi over på han med rød lue og skjegg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Har hatt m52b28 som jeg bytta innsug og bbtb på, hvis jeg skal tippe hadde jeg vel 215hk eller noe. Greide vel knapt å dra en bil lengde på en orginal saab 180hk turbo over 60km/t-130km/t.. Regner med motoren har 200 fra før av så man kjenner den blir litt friskere og mer villig på turtall men den 40hk boosten skal man se lenge etter. Hele greia er egentlig litt overrated. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 i følge han som prøvde og selge meg en hjerne som er chippa(for og forbigå ews) Du har kanskje sett tråden jeg har hatt angående denne trimmete hjernen. Den fungerer helt supert på 2.8 motoren med det store innsuget. Effekten er på ca 230 hk når motoren er i bra stand og eksosen er fra 328. Noen kjører under 0.7 på mila på langkjøring. En kar jeg kjenner har E39 ombygd 528. Han ligger ofte under 0.8 på blandet kjøring. Bilen bruker nå mye mindre bensin enn med 520 motoren. Og bilen hans er skikkelig sprek. så mener han også at det er 40 hk mer. og han mener det kunn er hvis motor er bra , stor innsug(m50) og rett eksos... så da er det ikke jg som prøver og lure noen, men noen som prøver og lure meg tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 At motor er i bra stand er jo et must. Selvfølgelig. Jeg har absolutt ikke noen erfaringer med det, så derfor jeg spør Mye forsvinner egentlig på drivverket? Er vel endel tap der om man måler hjulhester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 min m50b20 har gått med kompressor i 4-5 år snart sikkert. ikke en ulyd. har aldri fylt etter vann eller olje. knallgod motor! potte tett og, ikke en oljedråpe å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå