Gå til innhold

Tony`s E36 Touring / Solgt

tonyku
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå montert mitt tuningart sett, men er du sikker på at det er DU som har satt di feil vei? jeg monterte mitt sett motsatt av ditt, (men da blir jo merkinga på fjørene opp/ned) derimot får man jo ikke justert med hakenøkkel slik du har det. så ble veldig usikker selv. Har du noen papir som viser vilken vei dem skal stå? jeg har bare tyske tuv papirer. (kjøpte noen som var så vidt brukt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har kjørt med tuningart i over 1 år på min e36 nå, og det er ett kjempe-sett! ;) Justerings "koppen" skal stå oppe på fjæren bak forresten! :)

Men en annen ting, må du bruke spacere framme ? Det må vertfall jeg, ellers tar felgene inni fjærene! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, sweet stance ;) Litt dekkstrekk på noen felger med lav ET nå så blir det veldig bra ;)

Takk :)

Blir vell å smekke på de RK felgene i signaturen min :)

Må bare bytte litt gummi først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå montert mitt tuningart sett, men er du sikker på at det er DU som har satt di feil vei? jeg monterte mitt sett motsatt av ditt, (men da blir jo merkinga på fjørene opp/ned) derimot får man jo ikke justert med hakenøkkel slik du har det. så ble veldig usikker selv. Har du noen papir som viser vilken vei dem skal stå? jeg har bare tyske tuv papirer. (kjøpte noen som var så vidt brukt)

Mine er feil vei ja :P Takket være en kar her på forumet som sa dem skulle stå med justeringa nedover :P Har snudd dem nå da. Tok jo 5 minutter på hver side. Tallene skal stå rett vei å gjerne så dem er lett tilgjengelig for BT å lese av viss du skal få dem godkjent i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har kjørt med tuningart i over 1 år på min e36 nå, og det er ett kjempe-sett! ;) Justerings "koppen" skal stå oppe på fjæren bak forresten! :)

Men en annen ting, må du bruke spacere framme ? Det må vertfall jeg, ellers tar felgene inni fjærene! :s

Jada. Det var litt flaut igrunn. Burde ha skjønnt det selv at dem skulle stå oppover. Det stemmer jo og med tallene på fjærene.

Men jeg ringte å rådførte meg med en kjent kar her inne fra Oslo. Han påsto veldig at dem skulle stå nede i skåla ^^ Smekka på 3mm spacer forran. Dekka tok fjærene :) Men med felger som har lav ET så slepper jeg spacer. Kjøpte bare Biltema sine jeg. Like greit. Vinterhjula skal av straks uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell kansje på tide med en vask :P

20120324_085256.jpg

20120310_100120.jpg

20120310_100100.jpg

Så lovte jeg jo Rabies og legge ut noen bilder av E34 felgene på bilen :P 235/45 er drøyt med 8.5" felger og ET12 :P

20120308_162130.jpg

20120308_162118.jpg

20120308_162100.jpg

Bilder etter vask har jeg og.

20120324_102632.jpg

20120303_165446.jpg

Var også en tur og luftet leketøyet mitt :) Summit 600

20120322_101742.jpg

Har byttet hjullager idag. Brukte kansje 40 minutter. Hadde jeg visst at bremseskjolda så slitne hadde jeg byttet dem og :P Men det tenkte jeg jo ikke på.

20120324_131326.jpg

Overgang hadde jeg jo glemt å kjøpe så jeg måtte ordne en midlertidlig permanent patent :P

20120324_142509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har arbeidslyst ivertfall!

Men med tanke på coilovers.. Har du tenkt å godkjenne det i vognkort ? :)

Arbeidslyst har jeg nok av:-)

Ja det var planen. BT likte ikke helt at TUV papirene var på tysk men så lenge nummrene på papiret og fjærene pluss at vekta var i orden så skulle det gå bra :-) Har time hos dem i april.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente jeg fikk lyst til å stjele de felgene av deg nå ;) Lukter bigtime win av den looken.

Ang. hjullager, må man ikke bruke presse for å få de på? Har alltid trodd det :?

Hehe :) Skal prøve alle 4 i ettermiddag. Trur det skal gå greit med litt smalere dekk.

Neida. Det gikk ganske greit uten presse. Men en liten tæsj kan være greit å ha i bakhand. Den innerste lagerskåla blei sittende igjenn på akseltappen.

Den nye lageret gikk greit inn. Tok bare å dunket med en kopp på den innerste lager-ringen sammen med en gummihammer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Update :)

Fikk noen deler jeg har lengtet etter.

cws2nufmoqstw7m5kvpm.jpg

Nytt luftfilter

0sx53se7virfubh3vse5.jpg

Ny innsugsbelg. Min var det flere høl i og det var teipet en del så det var vell på tide å bytte den.

avtnn8kwbzrnoyjydoa8.jpg

b0rpvt11zb27lglabmep.jpg

Ny olje :)

18zkk8p1va3antob0uic.jpg

Plugger og termostat blir vell byttet imorgen.

Skal legge ut flere bilder av noen planer for våren. Må bare komprimere dem litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt: Vil fortsatt ha BBS`ene fra E34a på. Bestillt nye dekk til de. Blir greit med strekk tenker jeg :P

t5famqz60e9osoe5zuh6.jpg

l5rxbd0arf18hyiawhpw.jpg

vgi5jgn5lwlt5pjr0brd.jpg

v3k9njcsxcq7m86ly3f9.jpg

Å siden de felgene skal brukes på denne bilen måtte jeg kjøpe nye til femmer :)

M-Contour i 8.5" og 10". Disse er replica.

g834ngr689t62pxrl0n9.jpg

7ic9pbg900gioj5yv6px.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...