Maloi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Savner jo plutselig min E36 tour, selv om den var helvetes dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Impulsen tok meg å fruen så vi har starta på en 5-6000 km lang roadtrip. Straks i Narvik. Første stopp og overnatting blir vell i Mosjøen tipper jeg. Updates kommer under vei. Tony Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Impulsen tok meg å fruen så vi har starta på en 5-6000 km lang roadtrip. Straks i Narvik. Første stopp og overnatting blir vell i Mosjøen tipper jeg. Updates kommer under vei. Tony Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Namsskogan i 1200 tiden idag Nydelig kjørevær. Overalla å fiskefestival next. Har møtt en del bimmere på turen å jaggu har de fleste hilst koselig. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Grundig vask etter 100 mil uten regn å relativt mye buggs i lufta Nå skal det snart fiskes med tilbehør:-) (les grilling og pils) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Heeerlig! Nammskogan har jeg sovet mange netter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Artig med ferie updates. Møtte og mange bimmers som hilste når jeg ned til rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Tøff bil Takk takk Prøver å holde den vedlike Trist og høre at onkelen til mamma har byttet ut M5'n til fordel for dether: Menmen det er jo Bmw Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg