Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

ja ingen dum idé det! har tenkt på det selv, men da må jo bilen stå å gå for at jeg kan spille musikk..

skulle helst koblet den med noe som får strøm så får nøkkelen settes i og tenningen går på så jeg slipper å la bilen stå å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ingen dum idé det! har tenkt på det selv, men da må jo bilen stå å gå for at jeg kan spille musikk..

skulle helst koblet den med noe som får strøm så får nøkkelen settes i og tenningen går på så jeg slipper å la bilen stå å gå.

Koble opp relé som henter strøm fra led-dioden i "Start/Stop"-knappen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ingen dum idé det! har tenkt på det selv, men da må jo bilen stå å gå for at jeg kan spille musikk..

skulle helst koblet den med noe som får strøm så får nøkkelen settes i og tenningen går på så jeg slipper å la bilen stå å gå.

Koble opp relé som henter strøm fra led-dioden i "Start/Stop"-knappen ;-)

Ja det hadde kanskje ikke værst så dumt nei! Blir litt mer ledninger enn jeg hadde håpa på men burde jo funke det! :)

Er veldig dårlig på å koble relé da.. Hadde ikke giddi å bare forklart hva de forskjellige pinnene på reléet gjør? kan vel bruke 4 pins relé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du jo ta ifra sigarett tenneren...?

Men sigarett tenneren funket veldig bra!! :D

Helt idiotisk av meg men tenkte aldri over at tenningen faktisk ikke går på før man trykker på knappen..

Så har alltid latt bilen stå å gå om jeg skulle lade noe i sigarett tenneren for trodde ikke den fikk strøm før man starter uansett, men da har jeg lært det å.. :)

Så fikk koblet ledningen inn på en + ledning rett ved girspaken så nå skrur den seg av og på med tenninga og husker instillinger, herlig!

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg klart å finne konstant strøm til spilleren :)

Tok av den nederste plata under hanskerommet og fant en ledning der som som gikk inn i en eller annen boks.. men den funket hvertfall så nå husker spillern min alt den skal :D

Så da er både spiller og bass på plass, blei veldig bra!

Spilleren er Pioneer DEH-6400BT og kan bytte farge på både display og knapper som gjør at den passer fint inn med resten av lysene i bilen :)

z9669opz6jkegs3647lc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Monterte xenon i nærlysa i dag, h7 6000k :)

Har bestilt slike warning canceller bokser for å unngå feilkoder, men har ikke fått dem enda..

Bestemte meg for å prøve å installere dem allikevel og det funka jo herlig! :D

Kjørt en hel dag nå med xenon i nærlysa uten noen form for ekstra bokser og har ikke fått opp noen feilkoder og de fungerer ypperlig!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke for opp noe feilkoder, kan jo hende det kommer snart.. rart da jeg får jo feilkoder på tåkelysa så hvorfor skal xenon plutselig gå helt fint i nærlysa?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:D liker hva du har gjort med bilen :D. har noen spørsmål, 1:vel du har en 2006 model det betyr ikke facelift!

min er facelift , hvor får jeg tak i angel eyes og blackline baklykter som da ikke koster en formue?? også en ting til noen som har peiling på hvor man kan få tuning for motorn ? kjører en 118d med 105 eller 155 hk ikke helt sikkert skal se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! :D

Om det er facelift eller ikke har ikke noe å si, samme passform på lyktene :)

Nei jeg ville sjekka ebay jeg! Jeg kjøpte de angel eyes lyktene mine for rundt 2000 der, som jeg syns var en ganske bra pris :)

Har også sett blackline lykter til rundt 1400kr.

Parts and retards har vel også lykter men jeg vil nok anbefale ebay :)

Heldig som har diesel og mulighetene for å hente ut litt ekstra du! ;)

Du kan vel enten chippe den ved å sette inn en tuning boks eller så kan du vel omprogrammere styreenheten. Det siste anbefales tror jeg da bilen noen kan etter tid "skjønne" at det er en tuning boks der og vil gå tilbake til det originale oppsettet.

Koster vel fra 3-6 tusen kroner om jeg ikke tar helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fort svar :-). Da vet jeg det Hehe. Ble litt sånn usikkert da alle sier det er forsjkelle på dem. Kunne du sende meg link til ebay hvor du Bestillte dine, (hvor lang leveringstid var det a? ) bilen er import fra Tyskland . Hva sier EU kontroll til chiping ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt bare bassen opp mot seteryggene :) Ganske stor og tung kasse, men spiller veldig bra synes jeg til å være kun ett 12" element :) Kan legge ut bildet i morra!

Har også satt i forsterker og bytta spilleren til en Pioneer DEH6400BT som fungerer meget bra! Merka ikke kjempestor forskjell på lyden etter jeg bytta spiller, men gjorde det jo veldig mye enklere å koble til bass. Og bass gjorde seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...