bjorneoen Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hvordan bil blir det? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Blei denna! E91 318D 2009 Ny tråd på vei med flere bilder! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Link til ny tråd! http://bimmers.no/topic/802898-bmw-e91-318d-2009-lci-black-sapphire-metallic/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Da var 1 serien levert til ny eier så da blir det ikke flere upgrades på denne bilen fra min side dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 (endret) Fikk melding fra nye eieren nå i går, gode gamle 1-serien min fikk dessverre motorhavari som følge av registerkjede som røyk.. Ble byttet kjedestrammer i 2009, men det holdt tydeligvis ikke allikevel.. Holdt i overkant av 150 tusen km (hvor 90 tusen ble kjørt i mitt eie), men så var det brått stopp gitt! Slenger med et par bilder! Endret Juni 2, 2016 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Huffsann! Synd for han/henne men greit for deg det ikke skjedde i ditt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 12 minutter siden, danskiii skrev: Huffsann! Synd for han/henne men greit for deg det ikke skjedde i ditt eie Ja vet, kjedelige greier! :/ ja sant! Kjedelig med sånne feil som ikke har noe forvarsel, plutselig er det over gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå