Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor man kan få tak i et sikkelig strobse sett til front og bak lykter ? Helst at kontroll boksen til detta er så liten som mulig også.

husker dissa fra jeg var 15 :D

Skrevet

Ebay har ett hav av billigt slikt, søk på for eks. whelen. Verdens største strobe produsent for utrykningskjøretøy osv verden rundt.

Skrevet
Ebay har ett hav av billigt slikt, søk på for eks. whelen. Verdens største strobe produsent for utrykningskjøretøy osv verden rundt.

Har prøvd 2 forskjellige fra Ebay.

Funker fint det med en liten boks til styring.

Problemet er at de lyser forholdsvis svakt i dagslys.

Ikke slik som vi ser på videoene nei.

Skrevet

Ett 60w strobe sett er ganske synlig på dag tid og 120w er jo ekstremt (samme styrke som blir brukt i dagens whelen 4 eller 8 strobs lysbøyle på norske utrykningskjøretøy)

Skrevet
Takk takk. Må ha hvite strober. Ellers blir det litt på harry faktorn for min del og gult. da tror de sikkert jeg jobber i komunen hehe.

Du vil ha strober uten harryfaktor???

Think you need to learn the basics of harry dude....

Skrevet

Ja der snakker vi skikkelige strober. Vist du ser på pærene så er det en krussedull, det er slike pærer som sitter i for eks. disse grill strobene på sdenne bilen:

av3mpx5ny2ewrsbs2qp4.jpg

Skrevet
virker flott :D

Ææææ nei drit stygt.Så harry at til og med Araberne blir flaue. Og de kjører med lys i felgene :shock:

Blir du stoppet med dette så ryker lappen + 10000 i bot.

Men for all del kjør på.

Rent aldersmessig må dette ligge på 14år

Skrevet
virker flott :D

Ææææ nei drit stygt.Så harry at til og med Araberne blir flaue. Og de kjører med lys i felgene :shock:

Blir du stoppet med dette så ryker lappen + 10000 i bot.

Men for all del kjør på.

Rent aldersmessig må dette ligge på 14år

Personlig ville jeg ikke ha strober på bilen min, kun det som har med bmw å gjør! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...