inflames662 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg var betalende medlem i en 10-12 år, men plutselig uteble regningen i posten. Så nå tror jeg ikke at jeg er medlem lenger. Jeg sendte inn en mail ang mitt medlemskap, og sa at jeg fortsatt ville være medlem - og gjerne få en faktura i posten hvert år. Fikk aldri svar. Vil gjerne beholde mitt medlemsnummer, som jeg alltid har hatt, derfor vil jeg ikke registrere meg som nytt medlem....Men kanskje jeg rett og slett ikke er BMW nok for de? Hva er egentlig galt med å betale via paypal? kan jo enkelt fornye medlemskapet via nettsidene? Angående det med papirfaktura har de jo sluttet med det, men man kan få tilsendt en faktura mot et fakturagebyr på 50 kroner tror jeg. http://bmwccn.no/wp-signup.php i ditt tilfelle hvis du ikke får logget inn med passord og medlemsnummer skal du kontakte webansvarlig. Han pleier være ganske bra på å svare på mail. Men skal være enig i at det er VELDIG dårlig å ikke svare på mail, og en ide kunne jo har vært å gjøre informasjonen om hvordan man blir medlem eller oppgraderer medlemskapet sitt lettere tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg er en flittig bruker av PayPal, så det er det minste problemet. Problemet er jo at jeg ikke får logget meg inn, ei heller svar på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Det er tydeligvis ingen andre enn webmaster som sjekker mailen sin, så å sende mail til info@bmwccn.no er helt nytteløst. Prøv webmaster@bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Skulle noen av medlemme i trøndelag ha noe de lurer på så kan de kontakte meg. Vi vil gjøre så godt vi kan for at våre medlemmer skal få så mye som mulig igjen for medlemsskapet sitt. Det har skjedd mye i klubben det siste året på regionalt plan og håper det etterhvert nå vil vises. Det jobbes ihvertfall hardt med å reise kjerringa etter alt rotet som har vært. Håper derfor folk etterhvert kan se på Bmw ccn som den ordentlige, seriøse og flotte klubben den bør være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Skulle noen av medlemme i trøndelag ha noe de lurer på så kan de kontakte meg. Vi vil gjøre så godt vi kan for at våre medlemmer skal få så mye som mulig igjen for medlemsskapet sitt. Det har skjedd mye i klubben det siste året på regionalt plan og håper det etterhvert nå vil vises. Det jobbes ihvertfall hardt med å reise kjerringa etter alt rotet som har vært. Håper derfor folk etterhvert kan se på Bmw ccn som den ordentlige, seriøse og flotte klubben den bør være. +1 Vi prøver så godt vi kan for medlemmene i Telemark også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg er en flittig bruker av PayPal, så det er det minste problemet. Problemet er jo at jeg ikke får logget meg inn, ei heller svar på mail. Har du prøvd å trykke på linken mistet passord på innlosingssiden? Der kan du skrive inn medlemsnummer eller epost og de vil sende deg nytt passord. Var slik jeg fikk logget på første gangen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Jepp, prøvde det også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er PayPal den eneste betalingsmåten nå? Bortsett fra hvis en overårvåken gammel klubbmedlem merker at det ikke har kommet en Giro og tar kontakt og får så tilsendt en gammeldags Giro? Er det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 ja, paypal er eneste mulighet... men ville vært rart hvis de ikke sender ut en påminnelse på epost eller noe litt før medlemskapet ditt går ut. Men selv mener jeg at det ikke er såååååå vanskelig å huske på når medlemskapet går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 ja, paypal er eneste mulighet... men ville vært rart hvis de ikke sender ut en påminnelse på epost eller noe litt før medlemskapet ditt går ut. Men selv mener jeg at det ikke er såååååå vanskelig å huske på når medlemskapet går ut. De sender ut påminnelse på mail og det kommer opp på siden når du logger deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 02.02.12 betalte jeg medlemskapet i BMWCCN via PayPal. Idag fikk jeg nytt medlemskort i posten. Synes ikke dette er så mye å grine over. Stor til BMWCCN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Rundtomkring 10-15. januar betalte jeg medlemskapet i BMWCCN. Har ikke hørt noe siden, annet enn å ha fått tilgang til forumet. Det virker dermed noe tilfeldig hva som skjer når man melder seg inn, og det er ikke helt rett når det faktisk er så stor kontigent man må ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potetmannen2 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvor mye må jeg betale i kontigent for medlemskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvor mye må jeg betale i kontigent for medlemskap ? 600NOK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvor mye må jeg betale i kontigent for medlemskap ? 600NOK Kjøp øl i stede . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå