Simentp Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Har lest meg gjennom tråden og må si meg meget impontert over arbeidet ditt. Gleder meg til flere updates og å se ferdig bil!
jan magnus Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Har lest meg gjennom tråden og må si meg meget impontert over arbeidet ditt. Gleder meg til flere updates og å se ferdig bil! takk for det. kan si så mye som at jeg gleder meg like mye selv
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hei, lenge siden, Jan Magnus, håper alt er bra! Tøft prosjekt, savner E30 litt selv igjen, merker jeg, men.. Skal du til Vålerbanen neste helg?
jan magnus Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Hei, lenge siden, Jan Magnus, håper alt er bra! Tøft prosjekt, savner E30 litt selv igjen, merker jeg, men.. Skal du til Vålerbanen neste helg? ja det begynner å bli lenge siden ! men vi møtes i bmw klubben hva skjer på våler ?
Turbo-HF Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hei, lenge siden, Jan Magnus, håper alt er bra! Tøft prosjekt, savner E30 litt selv igjen, merker jeg, men.. Skal du til Vålerbanen neste helg? ja det begynner å bli lenge siden ! men vi møtes i bmw klubben hva skjer på våler ? Klart vi gjør, BMW-treff!
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Så, skrudd noe mer, og er du (og bilen) klar for treff?
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Så, skrudd noe mer, og er du (og bilen) klar for treff? ja jeg har montert sammen turbomotoren hjemme i stua. så den skal inn etterhvert treff i helgen rekker jeg ikke :/ har veldig lyst.
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Så, skrudd noe mer, og er du (og bilen) klar for treff? ja jeg har montert sammen turbomotoren hjemme i stua. så den skal inn etterhvert treff i helgen rekker jeg ikke :/ har veldig lyst. [ Bilde ] Godt jobbet! Søren, prøv en tur, da, i bruksbilen? F10'en min ser du jo her på nett?!
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Så, skrudd noe mer, og er du (og bilen) klar for treff? ja jeg har montert sammen turbomotoren hjemme i stua. så den skal inn etterhvert treff i helgen rekker jeg ikke :/ har veldig lyst. [ Bilde ] Godt jobbet! Søren, prøv en tur, da, i bruksbilen? F10'en min ser du jo her på nett?! så du hadde fikset deg f10. er det noe bra utstyrt modell da ?
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Godt jobbet! Søren, prøv en tur, da, i bruksbilen? F10'en min ser du jo her på nett?! så du hadde fikset deg f10. er det noe bra utstyrt modell da ? Ja, hehe, det vil jeg si, bare å lese, det! God spec på den..
jan magnus Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 voila ! etter noen timer i stua med motorbygging ble dette resultatet eneste jeg mangler nå er oljepumpe og flens til eksos-side på turboen. noen raske tips om hvor jeg får kjøpt denne flensen ? downpipen har allerede v-bånd flens, må jeg sveise dette selv ?
HypeTraxX Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 KSR så jeg hadde noe utvalg av slikt !? Du får ta en titt Ser ut som om jeg må til Jessheim til neste sommer. Mye krutt satser du på?
jan magnus Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 KSR så jeg hadde noe utvalg av slikt !? Du får ta en titt Ser ut som om jeg må til Jessheim til neste sommer. Mye krutt satser du på? da skal jeg titte der. jeg tenker at 350 hk skal være nok. vil kjøre safe siden dette skal være kosebil
ehrnst Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 350 er piece of cake. hvor stor er den wg'en der?
HypeTraxX Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Dèt er nok det, i de små gatene deres! M20 er alltid artig. Kan hende jeg skal bygge 2,7 turbo etterhvert. Men å kjøre safe blir gjerne til at man skrur opp trykket litt etterhvert! Kjenner til det, Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå