Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
spent på hvor lite du klarer å lade, men på en 2.7 så får du den kanskje ned i en bar?:-)

ifølge specs på turbo så bør jeg vel gå over 370hk, men det er jo ikke noe å være lei seg for det..

Skrevet
spent på hvor lite du klarer å lade, men på en 2.7 så får du den kanskje ned i en bar?:-)

overså en kommentar her ja, regner med at den ikke var til meg. den eksosflenser var ikke lett å finne på nett.. dette er vel en grei sak å lage selv, om man kan sveise rustfritt.. noen som tar på seg oppgaven ? senter hull-hull er 90mm

Skrevet
Igjen, full applaus, Jan Magnus, for bra jobb.. Sees på treff en dag, da? Var fantastisk på Våler i helgen! :)

hold your horses ! jeg har ikke startet den enda :oops: hehe. tipper dette går greit.

ja jeg er gira på treff jeg, men jeg får liksom aldri med meg når og hvor det er treff :S

Skrevet
Igjen, full applaus, Jan Magnus, for bra jobb.. Sees på treff en dag, da? Var fantastisk på Våler i helgen! :)

hold your horses ! jeg har ikke startet den enda :oops: hehe. tipper dette går greit.

ja jeg er gira på treff jeg, men jeg får liksom aldri med meg når og hvor det er treff :S

Join Facebook-gruppen til BMW CCN, da, hvis ikke allerede gjort? Er et på Frognerseteren lørdag 06/10! ;) Går nok greit, ja, og film når du fyrer, da? ;)

Skrevet

Join Facebook-gruppen til BMW CCN, da, hvis ikke allerede gjort? Er et på Frognerseteren lørdag 06/10! ;) Går nok greit, ja, og film når du fyrer, da? ;)

kommer garantert til å glemme å filme ;) men kan hende jeg filmer når jeg vet at den funker ;) hehe

Skrevet

kort og greit spørsmål.

vil drivstoffiltrene ( det som er montert rett utenfor tanken og filteret i motorrommet ) være til hinder for bensintrykket når jeg monterer den nye bensinpumpa ? pupma heter bosh 984

fjerne man disse filtrene ved turbobygg ?

Skrevet
Nei, ikke til dine krav

kjører 984 selv, byttet bare pumpa som sto der orginalt

mente org pumpa satt i tanken. men da husker jeg kanskje feil ? er bare nivåmåler det da.

Edit:

regner med at pumpa i tanken blir sittende men kobler fra strømforsyning og fører en forlenget ledning ned til den nye bensinpumpa. sitter å ser på tegninger og megasquirt koblings-skjema og der står det vel egentlig at man legger opp en egen kabel fra ecu , men dette er vel ikke nødvendig når jeg kan koble med innpå org ledningsnett. har skjema for alt elektrisk på bilen liggende.

Skrevet
Blir det testkjøring før snøen kommer da ? :D

Frognerseter treffet har jeg ikke fått med meg :P

vel, det får vi se på :P den må jo mappes osv ;) det skjer nok ikke med megasquirt sprutet, det skal jeg bare bruke for å se om motoren starter. det ligger bare grunnmapp på sprutet nå. drivlinja mi er vel ikke helt potent til det jeg skal ha av hk heller. dumt at kassa eller noe raser i benken. penger rett i dass #-o

Skrevet

detta her blir bra. brukt mye tid på karroseri ser jeg hehe ;)

hadde jeg hvert deg. hadde jeg valgt og bruke en diesel kasse ;) trur 524td kassa skal passe rett på m20.

den kassa tåler en del mere bank en 260 getrag kassa gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...