jan magnus Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 yes. Da har jeg i dag både demontert stolen som skal trekkes om og renset den stolen som er hel og fin. jeg lar bare bildene tale for seg selv. disse måtte naturlighvis brettes ut for å få av trekket. slik. ser litt herjet ut skummet skal også byttes ut ser jeg her. fant et par steder der jeg må sveise og. ser ut til at det har vært litt aktiv kjøring her ca 2 timer med jobb så ble resultatet slik . så kom det til rensing av seter . her ble rensemaskinen til wurth brukt. denne både spruter vann med såpeblanding og suger opp samtidig. Litt bilder fra prosessen. FERDIG
BMW E30 325 Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Bra jobb ved rensinga. De maskinene er geniale;) Ser ut som m - merket står litt langt til høyre(?) var det allerede hull, eller stakk du inn selv?
bayerks-mach-werk Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Spennende prosjekt som skal følges med på videre, ser du er medlem av dcn.no dette syntes mht til detaljer osv på jobben som blir utført.
jan magnus Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Bra jobb ved rensinga. De maskinene er geniale;)Ser ut som m - merket står litt langt til høyre(?) var det allerede hull, eller stakk du inn selv? Ja jeg er enig i det. Hmm, jeg brukte de gamle hullene. Får ta noen mål og få det skikkelig.
Pedi Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 God oppdatering, jeg er sikker på at mange setter pris på de demonteringsbildene - det er ikke for mange som våger seg på den jobben. Og rensejobben ble jo helt kanon. Jeg ville nok brukt enda litt tid, og fått sitteputen samt M-merket heeelt i posisjon.... For da vil jo setet se helt nytt ut!!! Bra arbeid/update!
jan magnus Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 God oppdatering, jeg er sikker på at mange setter pris på de demonteringsbildene - det er ikke for mange som våger seg på den jobben. Og rensejobben ble jo helt kanon. Jeg ville nok brukt enda litt tid, og fått sitteputen samt M-merket heeelt i posisjon.... For da vil jo setet se helt nytt ut!!! Bra arbeid/update! ja jeg MÅ rette på dette merket. "detaljer" det så så rett ut når jeg dro derifra men .. den uttagbare fronten i stoler går sjevt ut så der vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. må se litt mer på det. sånn bildemessig så hadde det bar vært å dratt den litt ut så hadde det sett penere ut og til sist ! heia DCN
TM custom Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 Hvor fikk du tak i det nye setetrekket? Produseres ikke lenger såvidt jeg vet
jan magnus Skrevet November 11, 2012 Forfatter Skrevet November 11, 2012 Hvor fikk du tak i det nye setetrekket? Produseres ikke lenger såvidt jeg vet Jeg har ikke fått tak i dette enda. Det pene setet er bare renset.
jan magnus Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 helguppdate rensing av resten av interiøret. før: etter det var et par hissige malingsflekker som var ordentlige vrange og men dette fikset SV leather cleaner forte. ikke helt bra.. her er foresten vannet etter rensinga av interiøret. av gulvteppet ( for andre gang ) også har jeg et spørsmål . fikk resatt servicelampa med denne løsningen. er det slik at grønn lampe nr 2 ikke skal lyse ? Og en ting til. Er det noen som har en bensintank som er i orden i nærheten som kan kjøper for en ok penge ? etter å ha fyllt på 30 l med bensin så stod spruten ut av et hull på tanken som var på strl med en knappenål. Ikkje bra.
thomaspeck Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Lampe nr 2 skal lyse etter hva jeg kan forstå. Når du har resat service indikatoren så skal det grønne lyse fult, og lyse mindre og mindre etter hvert som du nermer deg service på ny. Veldig flått prosjekt må jeg si. Hvor kjøper du de diverse rense og skinn produktene henne?
jan magnus Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Lampe nr 2 skal lyse etter hva jeg kan forstå.Når du har resat service indikatoren så skal det grønne lyse fult, og lyse mindre og mindre etter hvert som du nermer deg service på ny. Veldig flått prosjekt må jeg si. Hvor kjøper du de diverse rense og skinn produktene henne? okai, da bør jeg vel sjekke noe lyspærer i instrumentet da. jeg kjøper produktene hos scandicshine.no der har de alt man trenger til bilvedlikehold.
jan magnus Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Bra fremgang, men få deg ny tank.. det blir ikke ny tank. det blir 2K kjemisk metall fra locktite. prøver det først.
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Bra fremgang, men få deg ny tank.. det blir ikke ny tank. det blir 2K kjemisk metall fra locktite. prøver det først. Ja, siden hullet er såpass lite, kan du vel heldigvis tette det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå