Laudrup Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, skjønte nesten det Men da sier jeg i fra en dag, så ser vi om det passer.
jan magnus Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Ja, skjønte nesten det Men da sier jeg i fra en dag, så ser vi om det passer. Gjør det. Skal dit i morgen og kanskje på lørdag
jan magnus Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Mere motorrom . GJEEEESP. Ny titan eksos-wrap og skjøting av ledningsnett for en penere instalasjon. Også har jeg fått på luftfilteret. Dobbel krymp ! Ledningene jeg har brukt til å forlenge med er fra et annet nett som lå og slang. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 fikk mail fra efi i dag med denne lille snertne greia. den ble bestillt omgående. kanskje jeg får kontakt med megasquirten på mac`n med denne ?
jan magnus Skrevet November 1, 2013 Forfatter Skrevet November 1, 2013 Bråbestillte et par andre ting her om dagen også, FrontLykte-deksler og holder for motornettkontakt Også ble det en liten rens av bremsevæske tanken Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 her var det dødt gitt om jeg kan få si det selv.. blir lite å gjøre på bilen om dagen da jeg sparer til lakk som skal skje rundt februar 2014. men imens så har jeg satt meg enda litt mer inn i tunerstudio og laget meg en skreddersydd gauge cluster. noen som har noen tips , ris eller ros på opsettet ?
Næssen Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Har lest igjennom hele tråden din nå i natt, og må si at du har gjort en fantastisk jobb, og kunne ønske jeg hadde så store kunnskaper som deg! Helt klart vært å tilbringe natta med sånn go lesning som det her Gleder meg til fremtidige oppdateringer! Mvh Næssen.
jan magnus Skrevet November 28, 2013 Forfatter Skrevet November 28, 2013 Har lest igjennom hele tråden din nå i natt, og må si at du har gjort en fantastisk jobb, og kunne ønske jeg hadde så store kunnskaper som deg! Helt klart vært å tilbringe natta med sånn go lesning som det her Gleder meg til fremtidige oppdateringer! Mvh Næssen. takk for hygglig kommentar skal prøve å holde glød i tråden så godt jeg kan
jan magnus Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Skjer det noe her for tiden da? nei set skjer egentlig fint lite. har fått svar fra lakkerer ang pris så den er spikret, skal lakkere i februar om alt går etter planene. ellers så skal jeg bare få hengt opp eksosen før den blir tatt ned fra bukkene igjen. den er liksom "ferdig" nå
Sndvik Skrevet Desember 7, 2013 Skrevet Desember 7, 2013 nei set skjer egentlig fint lite. har fått svar fra lakkerer ang pris så den er spikret, skal lakkere i februar om alt går etter planene. ellers så skal jeg bare få hengt opp eksosen før den blir tatt ned fra bukkene igjen. den er liksom "ferdig" nå Ka farge skal du lakkere den i?
jan magnus Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Skrevet Desember 7, 2013 Ka farge skal du lakkere den i? Jeg tenker å la det være en overaskelse litt klisjé sikkert, men det er jo klimaks på prosjektet 2mnd til nå Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Sndvik reagerte på dette 1
Diiesel Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 DAA ble jeg endelig ferdig med å lese hele tråden, og jeg har bare en ting jeg må få sagt.. FOR ET PROSJEKT! Fantastisk arbeid, digger at du tar deg såpass mye tid til hver enkelt del! jan magnus reagerte på dette 1
jan magnus Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 DAA ble jeg endelig ferdig med å lese hele tråden, og jeg har bare en ting jeg må få sagt.. FOR ET PROSJEKT! Fantastisk arbeid, digger at du tar deg såpass mye tid til hver enkelt del! varme ord som passer bra i vinterkulda Diiesel reagerte på dette 1
NilsP Skrevet Desember 9, 2013 Skrevet Desember 9, 2013 Nydelig prosjekt, bra jobba! Sent from my iPad using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå