Gå til innhold

Jan Magnus E30 M-Tech2 Turbo.


jan magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Mere motorrom . GJEEEESP.

Ny titan eksos-wrap og skjøting av ledningsnett for en penere instalasjon.

Også har jeg fått på luftfilteret.

Postet bilde

Dobbel krymp ! Ledningene jeg har brukt til å forlenge med er fra et annet nett som lå og slang.

Postet bilde

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

her var det dødt gitt om jeg kan få si det selv..

 

blir lite å gjøre på bilen om dagen da jeg sparer til lakk som skal skje rundt februar 2014.

 

men imens så har jeg satt meg enda litt mer inn i tunerstudio og laget meg en skreddersydd gauge cluster.

noen som har noen tips , ris eller ros på opsettet ?

 

 

post-53304-0-56551100-1385590159_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå i natt, og må si at du har gjort en fantastisk jobb, og kunne ønske jeg hadde så store kunnskaper som deg!

Helt klart vært å tilbringe natta med sånn go lesning som det her :) Gleder meg til fremtidige oppdateringer! :D

 

Mvh Næssen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå i natt, og må si at du har gjort en fantastisk jobb, og kunne ønske jeg hadde så store kunnskaper som deg!

Helt klart vært å tilbringe natta med sånn go lesning som det her :) Gleder meg til fremtidige oppdateringer! :D

 

Mvh Næssen.

 

takk for hygglig kommentar :) skal prøve å holde glød i tråden så godt jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe her for tiden da? :D

 

nei set skjer egentlig fint lite. har fått svar fra lakkerer ang pris så den er spikret, skal lakkere i februar om alt går etter planene. ellers så skal jeg bare få hengt opp eksosen før den blir tatt ned fra bukkene igjen. den er liksom "ferdig" nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei set skjer egentlig fint lite. har fått svar fra lakkerer ang pris så den er spikret, skal lakkere i februar om alt går etter planene. ellers så skal jeg bare få hengt opp eksosen før den blir tatt ned fra bukkene igjen. den er liksom "ferdig" nå

 

Ka farge skal du lakkere den i? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...