jan magnus Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 Nydelig prosjekt, bra jobba! Sent from my iPad using Tapatalk Takker og bukker
jan magnus Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Skrevet Januar 23, 2014 Nå har det vært uforskammet stille på tråden her over lang tid, og den tar jeg på min kappe. Men nå skal det skje ting. Jeg har avtale med lakkerer neste uke. Han regnet med å bruke 2-3 uker på den før den var klar til levering. I mellomtiden mens det har stått stille , har jeg skaffet meg litt ymse. Den første tingen jeg har ønsket meg lenge er disse innstegslistene. De var ikke billig men må man så må man Også har jeg fått tak på disse dørhåntakene, jeg vil anta at folk har sine meninger om disse? Jeg syns de er spot on på en mtech 2 Og selvsagt nye merker til motorrommet Så håper jeg dere fortsetter og følge meg på tråden. Iogmed at bilen blir ferdig iløpet av våren så kommer jeg til å delta på div bmw treff. Det skal sies at jeg aldri har vært på noe bmw treff før og kjenner ingen men det regner jeg med at skal gå veldig bra Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Laudrup reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Detta blir bare bedre å bedre. Grom motor samtidig med et bra utseende og mange fine smådetaljer. (Liker )
NilsP Skrevet Januar 25, 2014 Skrevet Januar 25, 2014 Bra med sånne merker! Hvor kjøpte du de? Sent from my iPad using Tapatalk
jan magnus Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Skrevet Januar 25, 2014 Bra med sånne merker! Hvor kjøpte du de? Sent from my iPad using Tapatalk Ja det var faktisk ganske fine , de er kjøpt på ebay og kommer fra colombia. Sent from my iPhone using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 For dere som venter på uppdate på prosjektet: jeg har valgt å fortsette oppdateringene på bimmeren.no gå inn der og se da vel Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Morty999 og R Andersen reagerte på dette 2
jan magnus Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 For dere som venter på uppdate på prosjektet: jeg har valgt å fortsette oppdateringene på bimmeren.no gå inn der og se da vel Sent from my iPhone using Tapatalk 2
bayerks-mach-werk Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 Du kan vell oppdatere her og vell , syntes bimmeren.no blir ett eget forum med nesten bare haugevis med e30
jan magnus Skrevet April 4, 2014 Forfatter Skrevet April 4, 2014 jeg synes ikke det er så håpløst der inne jeg, er jo ikke så mange prosjekter der. uansett så syns jeg at tråden min har dødd ut litt i det siste her på bimmers. :/
jan magnus Skrevet April 11, 2014 Forfatter Skrevet April 11, 2014 Ålreit . Siste ukenes oppdatering Demontering av lister, disse skal pusses og få ny pulverlakk Ny glass til blinklysene Det ble en liten toning på disse. Fargen er justert med laang tid med rubbing for å likne DE lyktene NB: før justering av mørkhet! Nederste er ferdig justert her Vask av gummilister til baksiden av mtech fanger . Mye lakk og limrester på disse. Ferdig renset. Ny frontute Så kom rep/ bytte av slitt glass på grøftelysene. Nytt glass Siden jeg er optatt av at det skal se likt ut som org så ble det lakkering av siden på glasset slik som org glasset. Gammel VS ny En annen skjelden sak er dette dekselet til undersiden av panseret Lydisolering av bilen Også litt skryt av detailer skapet jeg akkuratt har montert og innredet lite men søtt. Det var det sålangt Sent from my iPhone using Tapatalk 2 hermanoo90 reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet April 11, 2014 Skrevet April 11, 2014 Fy fader for et skap!! jan magnus reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå